Center dæk og fælge, Brøndby
Fra : alten

Dato : 16-08-06 12:50

Jeg skal have nye dæk til bilen og synes at Center dæk og fælge i Brøndby
har nogle fornuftige priser. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer
med dem?

www.cdof.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 16-08-06 17:16

"alten" <antispam@edew.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har nogle fornuftige priser. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer

Jeg fik nogle fælge og dæk hos dem sidste forår. (Alufælge og Avon dæk). De
var helt fine. I november fik jeg nogle conti vinterdæk. Serviceniveauet var
fint nok. Priserne ligeså. Synes bare at deres udvalg nu ikke er det mest
spændende. Men deres priser er sikkert ok.

/Michael

Fra : Kim Kristensen

Dato : 16-08-06 18:14

> [...]
> har nogle fornuftige priser. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer

Jeg tør ikke udtale mig om hvordan det ser ud nu men i vinteren 2004 købte
jeg mine vinterdæk der, som Michael har jeg heller ikke spor at klage over.

Med venlig hilsen Kim