Volvo S80 -Hvor kan jeg se den?
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-06 18:32

Hej NG,

Jeg troede at S80eren var kommet til Danmark, men nu har jeg været rundt til
forskellige Volvo forhandlere (Horsens, Odense og Vejle) og ingen har den
tilsyneladene. Nogen der ved om den er kommet, og hvis ja, hvor man kan se
den?

Mvh

Søren

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 18:35

"Søren Jakobsen" <jernbaner(a)togfoto.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> til forskellige Volvo forhandlere (Horsens, Odense og Vejle) og ingen har
> den tilsyneladene. Nogen der ved om den er kommet, og hvis ja, hvor man

Det er den heller ikke, mig bekendt.

Du kan se den i Sverige:
http://nybil.bilia.se/default.asp?screen=select&category=select_model&country=&make=VOLVO&translated_make=VOLVO&PVRegion=5

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 14-08-06 21:05

> Det er den heller ikke, mig bekendt.

I er sikkert bagud - sooom sædvaligt

> Du kan se den i Sverige:

Ja da - de tulrer omkring herovre. Med diodebaglygter

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 21:10

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> I er sikkert bagud - sooom sædvaligt

Jep.

> Ja da - de tulrer omkring herovre. Med diodebaglygter

Det havde den såkaldte Classic S80 også (den sidst faceliftede), så du har
da set mange "nye" S80´ere..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 14-08-06 21:13

> Det havde den såkaldte Classic S80 også (den sidst faceliftede), så du har
> da set mange "nye" S80´ere..

Rolig nu - det ér jeg klar over, at den gamle blev udstyret
med det. Passser de på din?

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 21:16

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Rolig nu - det ér jeg klar over, at den gamle blev udstyret
> med det. Passser de på din?

Det ved jeg ikke.

Måske der vil komme pærefejl ved montering, men det kan vel modificeres med
en anden modstand.

Den nye S80 kan vel bedst kendes ved hajfinnen på taget?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 14-08-06 21:20

> Den nye S80 kan vel bedst kendes ved hajfinnen på taget?

Dit link viser d billeder både med og uden BMW-antennen !

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 21:22

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Dit link viser d billeder både med og uden BMW-antennen !

Der står også skrevet, billederne ikke passer..)

Forfra kan den kendes på de manglende vindueslygteviskere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 14-08-06 21:25

> Der står også skrevet, billederne ikke passer..)

OK, jeg har ikke nærlæst det. Bilen har desværre ikke
min helt fantastiske store interesse :)

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 21:26

KLIP

> OK, jeg har ikke nærlæst det. Bilen har desværre ikke
> min helt fantastiske store interesse :)

Undskyldning accepteret..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 14-08-06 21:28

> Undskyldning accepteret

Tak for det - jég vil jo hellere køw en M5 til dé peng'

Fra : BJ

Dato : 14-08-06 21:29

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tak for det - jég vil jo hellere køw en M5 til dé peng'

Det ville jeg helt sikkert også.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Per Sørensen

Dato : 05-10-06 20:07

Den holder hos volvo i Esbjerg. Ligner jo bare en forvokset s60'er.

mvh Per