/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Så er René la Cour Sell på banen igen
Fra : Lauge


Dato : 14-08-06 08:00

Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været i
medierne.

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=461204/

"Før i tiden larmede og rystede bilerne ved store hastigheder, og så var man
ikke i tvivl om, at det gik rigtig hurtigt. Den fornemmelse får man ikke
længere som bilist, siger René la Cour Sell til Politiken" - hmmm de ældre
biler jeg har haft, har nu aldrig rystet ved høje hastigheder. Måske taler
han om manglede vedligeholdelse?

"De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så fik
vi det faktum på plads.

Mvh.

Lauge



 
 
Henrik Stidsen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 14-08-06 08:09


Lauge skrev:

> "Før i tiden larmede og rystede bilerne ved store hastigheder, og så var man
> ikke i tvivl om, at det gik rigtig hurtigt. Den fornemmelse får man ikke
> længere som bilist, siger René la Cour Sell til Politiken" - hmmm de ældre
> biler jeg har haft, har nu aldrig rystet ved høje hastigheder. Måske taler
> han om manglede vedligeholdelse?

Svjh sagde han det også til TV2Øst i forbindelse med den her lastbil
der pløjede en skiltevogn ned på Sjælland for nylig - og der sagde
han 70km/t og ikke bare "store hastigheder". Det må have været nogen
elendige biler han har kørt i...

> "De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så fik
> vi det faktum på plads.

Det er jo så desværre rigtig nok for en ret stor gruppe unge (som jeg
er ganske træt af at blive sat i bås sammen med) MEN OGSÅ for rigtig
mange med lidt flere år på bagen.


Per Henneberg Kriste~ (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 14-08-06 08:33

Henrik Stidsen wrote:

>> "De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt
>> så fik vi det faktum på plads.

> Det er jo så desværre rigtig nok for en ret stor gruppe unge (som jeg
> er ganske træt af at blive sat i bås sammen med) MEN OGSÅ for rigtig
> mange med lidt flere år på bagen.

Hvad mener du med det?

Jeg har travlt med at bruge min pension (på forhånd), så jeg må videre, har
desværre ikke tid til at diskutere!

:)

--
Per, Esbjerg



Jørgen M. Rasmussen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 14-08-06 08:46


"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har travlt med at bruge min pension (på forhånd), så jeg må videre,
> har desværre ikke tid til at diskutere!
>
Årh hva, slap af mand,du kan da bare slå cruisecontrollen til og lade GPS'en
guide dig, så skal det da nok gå.....NOT :(. Manden har ret, folk aner ikke
hvad de har gang i, når de slår deres r... i sædet.



Christopher Stein (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Christopher Stein


Dato : 14-08-06 08:14

Lauge skrev:
> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været i
> medierne.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=461204/
>
> "Før i tiden larmede og rystede bilerne ved store hastigheder, og så var man
> ikke i tvivl om, at det gik rigtig hurtigt. Den fornemmelse får man ikke
> længere som bilist, siger René la Cour Sell til Politiken" - hmmm de ældre
> biler jeg har haft, har nu aldrig rystet ved høje hastigheder. Måske taler
> han om manglede vedligeholdelse?
>
> "De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så fik
> vi det faktum på plads.
>
> Mvh.
>
> Lauge
>
>

hmm.. skal vi så ikke bare lukke bilfabrikkerne og beholde dem vi har..

eller bedre endnu - vi skal alle køre rundt i corollaer fra 84...

C. Caspersen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 14-08-06 08:51

"Lauge" <nospam@dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:44e01f5c$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været i
> medierne.

Ja og et par uger, hvor der ikke har været nogen herinde fra, som
tilsyneladende er klogere end ham.

/caspersen



Brian (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 14-08-06 16:40

C. Caspersen skrev:

>> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har
>> været i medierne.
>
> Ja og et par uger, hvor der ikke har været nogen herinde fra, som
> tilsyneladende er klogere end ham.

ROFL - sådan er det jo herinde, vi ved hver især bedre end alle andre, og
vores evner med en bil, tangerer Tom K

/Brian



Ukendt (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-06 17:14


"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
news:44e02b78$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
> "Lauge" <nospam@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> news:44e01f5c$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
>> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været
>> i
>> medierne.
>
> Ja og et par uger, hvor der ikke har været nogen herinde fra, som
> tilsyneladende er klogere end ham.

Jeg fornemmer i hvert fald ikke at denne mand er et leksikon mht. biler som
sådan.
Det er jo fint nok at han taler for folks sikkerhed og opførsel, selv om det
meste bare er noget de fleste har læst i en teoribog engang.

--
Tom



Henrik Stidsen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 14-08-06 09:47

Christopher Stein skrev:

> eller bedre endnu - vi skal alle køre rundt i corollaer fra 84...

Det er da også en udemærket bil ;)


Christopher Stein (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Christopher Stein


Dato : 14-08-06 13:09

Henrik Stidsen skrev:
> Christopher Stein skrev:
>
>> eller bedre endnu - vi skal alle køre rundt i corollaer fra 84...
>
> Det er da også en udemærket bil ;)
>
ja, når bagenden har været forbi pladesmeden.. :)

Benny Højvælde (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Benny Højvælde


Dato : 14-08-06 13:20


"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse
news:44e067ea$0$3546$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Henrik Stidsen skrev:
>> Christopher Stein skrev:
>>
>>> eller bedre endnu - vi skal alle køre rundt i corollaer fra 84...
>>
>> Det er da også en udemærket bil ;)
>>
> ja, når bagenden har været forbi pladesmeden.. :)

Hvis de bare fik undervognsbehandling så var der en chance.

Benny



Jim (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 14-08-06 14:40

"Lauge" <nospam@dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:44e01f5c$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været i
> medierne.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=461204/
>
> "Før i tiden larmede og rystede bilerne ved store hastigheder, og så var
> man ikke i tvivl om, at det gik rigtig hurtigt. Den fornemmelse får man
> ikke længere som bilist, siger René la Cour Sell til Politiken" - hmmm de
> ældre biler jeg har haft, har nu aldrig rystet ved høje hastigheder. Måske
> taler han om manglede vedligeholdelse?
>
> "De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så
> fik vi det faktum på plads.
>
Hørt i trafikradioen en kold glat vintermorgen..
Og så har vi besøg af Jørgen Høeg fra Falck
- Bent Betjent fra Politiet...
Og så har vi René fra Rådet For Større Færdsels-Sell-sikkerhed, og René, er
det dig, vi ka' la kure selv på de glatte vinterveje?

;0)



Ukendt (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-06 17:19


"Lauge" <nospam@dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:44e01f5c$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været i
> medierne.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=461204/
>
> "Før i tiden larmede og rystede bilerne ved store hastigheder, og så var
> man ikke i tvivl om, at det gik rigtig hurtigt. Den fornemmelse får man
> ikke længere som bilist, siger René la Cour Sell til Politiken" - hmmm de
> ældre biler jeg har haft, har nu aldrig rystet ved høje hastigheder. Måske
> taler han om manglede vedligeholdelse?

øv han må få sine hjul afballanceret hos Super Dæk Service lige som
undertegnede. Ret beset så har jeg aldrig ALDRIG A L D R I G haft nogen
biler/dæk som ikke rystede et eller andet sted mellem 0 og 200 Km/t


> "De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så
> fik vi det faktum på plads.

De ældre har heller ikke respekt for noget som helst....taget ud fra hans
egne revolver-metoder med at han er ældre og har fået mindst 2 fartbøder.

--
Tom



Klaus G. (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 14-08-06 17:31

> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været i
> medierne.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=461204/
>
"Ifølge de australske forskere er det især unge i aldersgruppen 18-30 år,
der er uopmærksomme og lader sig distrahere under kørslen". Det er sq
rigtigt nok, for da jeg snakkede med TopDanmark om min bilforsikring(kasko),
om den ikke blev billigere når jeg rundede 25år(blev jeg i marts 2006), så
fik jeg bare afvide at det gør "man" ikke så meget i mere, det er mere
30år...

Så skulle jeg fandme ikke bliver overrasket at når jeg så rundt de berømte
30år engang, så er det 35år? :)

Til sidst er hele danmarks befolkning jo fartgale, uopmærksommme,
urutineret, dumme, halvsovende, blinde, døve billister? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Ukendt (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-06 17:40


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44e0a53f$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...
>> Ja, nu er der vel også gået mere end et par uger hvor han ikke har været
>> i
>> medierne.
>>
>> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=461204/
>>
> "Ifølge de australske forskere er det især unge i aldersgruppen 18-30 år,
> der er uopmærksomme og lader sig distrahere under kørslen". Det er sq
> rigtigt nok, for da jeg snakkede med TopDanmark om min
> bilforsikring(kasko),
> om den ikke blev billigere når jeg rundede 25år(blev jeg i marts 2006), så
> fik jeg bare afvide at det gør "man" ikke så meget i mere, det er mere
> 30år...
>
> Så skulle jeg fandme ikke bliver overrasket at når jeg så rundt de berømte
> 30år engang, så er det 35år? :)

Skift selskab

--
Tom



Henrik Stidsen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 14-08-06 18:03

on 14-08-2006, Klaus G. supposed :
> Så skulle jeg fandme ikke bliver overrasket at når jeg så rundt de berømte
> 30år engang, så er det 35år?

Det må være dig der er noget galt med og derfor din alder de tilpasser
forsikringspriserne efter ;)

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060



Klaus G. (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 14-08-06 18:20

> Det må være dig der er noget galt med og derfor din alder de tilpasser
> forsikringspriserne efter ;)
>
Såså :)

Men jeg har 3års dokumenteret kørsel, som alle er skadefri. På min 64hk
fabia skulle jeg af med 6200kr årligt i kasko, men en selvrisiko på godt
11k! Ryger over til Alka her snart, hvor jeg skal af med 5400kr. for årlig
kasko, og 1000kr. i selvrisiko. Det er da en udemærket forskel :) Det er nok
respekt for fart som giver lidt bonus.

Men jeg synes det er sygt som nogen folk kan handle forsikringspriser.
Kender en som har er det 5 eller 6års skadefri kørsel...Eller det står han
som ved forsikringen. Men han har slet ikke haft kørekort så lang tid, plus
han har totalskadet sin egen bil en gang. Hvordan han lige har fået den
viklet rundt ved jeg ikke, men gid det var mig :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Ukendt (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-06 18:47

> Men jeg synes det er sygt som nogen folk kan handle forsikringspriser.

Det gør folk slet ikke. De går ind på forsikringsluppen og ser hvad de kan
spare. Se bare her:

http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3888944

Mage til klovn skal man da lede længe efter.

Mvh
Jan Rysz



PetrolHead (20-08-2006)
Kommentar
Fra : PetrolHead


Dato : 20-08-06 00:51

On Mon, 14 Aug 2006 19:46:37 +0200, "Rysz \(8900\)"
<jrysz[snabela)oncable(dot)dk> wrote:

>> Men jeg synes det er sygt som nogen folk kan handle forsikringspriser.
>
>Det gør folk slet ikke. De går ind på forsikringsluppen og ser hvad de kan
>spare. Se bare her:

Tja, hvis at forsikringsluppen så havde de rigtige oplysninger og ikke
enten valgte en forkert bil eller skrev at man skulle ringe til
selskabet for en pris :S
--
Mvh
Flemming Jacobsen
Formerly Known as "ThunderBird"

Henrik Stidsen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 14-08-06 18:59

Klaus G. wrote :
> Det er nok
> respekt for fart som giver lidt bonus.

Ja den er god når man er kunde hos Alka - jeg sparer 10.000 om året på
den. Har kun knap 7 måneders skadefri (well, fri for skader der
belaster min del af forsikringen) kørsel i egen bil - og så er det
altså dyrt med en karet.

> Men jeg synes det er sygt som nogen folk kan handle forsikringspriser.
> Kender en som har er det 5 eller 6års skadefri kørsel...Eller det står han
> som ved forsikringen. Men han har slet ikke haft kørekort så lang tid, plus
> han har totalskadet sin egen bil en gang. Hvordan han lige har fået den
> viklet rundt ved jeg ikke, men gid det var mig

Det lyder ærlig talt som om der er blevet fusket voldsomt - eller også
fortæller han det på en måde der ikke er helt korrekt...

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060



Klaus G. (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 14-08-06 19:08

> Det lyder ærlig talt som om der er blevet fusket voldsomt - eller også
> fortæller han det på en måde der ikke er helt korrekt...
>
Det er lidt svært at fuske med skader, for forsikringerne henter jo
oplysninger ved hinanden? Det gjorde TopDK ihvertfald hos mig.

Men den med så mange års erfaring skyldes vist at hvis han f.eks. har 1år
9måneder ved første selskab, så fik han det rundet op til 2år. Bliver der
skiftet selskab umildbart efter, så starter han der som 2år(reelt kun
21måneder), og efter nogle måneder skifter han igen, hvor der så igen bliver
rundt op op til 3års erfaring (reelt kun 30måneder måske)... osv..


--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Henrik Stidsen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 14-08-06 19:26

Klaus G. explained :
>> Det lyder ærlig talt som om der er blevet fusket voldsomt - eller også
>> fortæller han det på en måde der ikke er helt korrekt...

> Det er lidt svært at fuske med skader, for forsikringerne henter jo
> oplysninger ved hinanden? Det gjorde TopDK ihvertfald hos mig.

Det gør de vel ja, men det lyder stadig som om der er noget galt.

> Men den med så mange års erfaring skyldes vist at hvis han f.eks. har 1år
> 9måneder ved første selskab, så fik han det rundet op til 2år. Bliver der
> skiftet selskab umildbart efter, så starter han der som 2år(reelt kun
> 21måneder), og efter nogle måneder skifter han igen, hvor der så igen bliver
> rundt op op til 3års erfaring (reelt kun 30måneder måske)... osv..

Der skal da skiftes temmelig mange gange - og et firma der giver
hamflere års erfaring end han har haft kørekort burde fyre den sælger
der har gjort det... IMHO.

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060



Klaus G. (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 14-08-06 19:34

> Det gør de vel ja, men det lyder stadig som om der er noget galt.
Lidt måske...

> Der skal da skiftes temmelig mange gange - og et firma der giver
> hamflere års erfaring end han har haft kørekort burde fyre den sælger
> der har gjort det... IMHO.
Lyder som om du har lidt ondt i røven over at andre har scoret lidt på deres
forsikrings præmie? Hvis det var muligt for mig, havde jeg ikke tøvet ét
sekund.

Og det er så vidt jeg har forstået, ikke bare én sælger i ét firma, men
flere i forskellige firmaer...


--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk



Henrik Stidsen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 14-08-06 20:24

Klaus G. wrote :
>> Der skal da skiftes temmelig mange gange - og et firma der giver
>> hamflere års erfaring end han har haft kørekort burde fyre den sælger
>> der har gjort det... IMHO.
> Lyder som om du har lidt ondt i røven over at andre har scoret lidt på deres
> forsikrings præmie? Hvis det var muligt for mig, havde jeg ikke tøvet ét
> sekund.

Overhovedet ikke, jeg har en ganske fin forsikringspræmie selv. Men det
lyder som om han har "snydt" sælgerne, forstået på den måde at han har
overtalt dem til noget han absolut ikke har "ret" til normalt.

> Og det er så vidt jeg har forstået, ikke bare én sælger i ét firma, men
> flere i forskellige firmaer...

Ja det gør det jo ikke bedre.

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060



Per Henneberg Kriste~ (16-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 16-08-06 08:23

Klaus G. wrote:
>> Det lyder ærlig talt som om der er blevet fusket voldsomt - eller
>> også fortæller han det på en måde der ikke er helt korrekt...

> Det er lidt svært at fuske med skader, for forsikringerne henter jo
> oplysninger ved hinanden? Det gjorde TopDK ihvertfald hos mig.

Man skriver under på at forsikringsselskabet kan indhente oplysninger hos et
andet forsikringsselskab. Men jeg tvivler på at de må/kan gøre det.

Hvordan ved du at de gjorde det hos dig?


>
> Men den med så mange års erfaring skyldes vist at hvis han f.eks. har
> 1år 9måneder ved første selskab, så fik han det rundet op til 2år.
> Bliver der skiftet selskab umildbart efter, så starter han der som
> 2år(reelt kun 21måneder), og efter nogle måneder skifter han igen,
> hvor der så igen bliver rundt op op til 3års erfaring (reelt kun
> 30måneder måske)... osv..



PetrolHead (20-08-2006)
Kommentar
Fra : PetrolHead


Dato : 20-08-06 00:53

On Mon, 14 Aug 2006 19:59:27 +0200, Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk>
wrote:

>Klaus G. wrote :
>> Det er nok
>> respekt for fart som giver lidt bonus.
>
>Ja den er god når man er kunde hos Alka - jeg sparer 10.000 om året på
>den. Har kun knap 7 måneders skadefri (well, fri for skader der
>belaster min del af forsikringen) kørsel i egen bil - og så er det
>altså dyrt med en karet.

Grunden til at du sparer penge er fordi at Alka kvitterer med 2 års
"gratis" ancienittet efter at man har gennemført Respekt For Fart ;)
--
Mvh
Flemming Jacobsen
Formerly Known as "ThunderBird"

Henrik Stidsen (20-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 20-08-06 02:06

PetrolHead was thinking very hard :
>> Ja den er god når man er kunde hos Alka - jeg sparer 10.000 om året på
>> den. Har kun knap 7 måneders skadefri (well, fri for skader der
>> belaster min del af forsikringen) kørsel i egen bil - og så er det
>> altså dyrt med en karet.

> Grunden til at du sparer penge er fordi at Alka kvitterer med 2 års
> "gratis" ancienittet efter at man har gennemført Respekt For Fart ;)

Det ved jeg godt ;)

Og besparelsen er at ungdomstillæget fjernes og man rykkes et trin op
på præmiestigen (i mit tilfælde fra 1 til 2). Om det svarer til 2 år
ancennitet - jeg tror faktisk det er mere end 2 år. I praksis er det ca
50% for ansvar + kasko i forhold til normalprisen og så er selvrisikoen
sat ned til kun 1031kr (fra 8500!). Det kan man vist ikke opnå på 2 år
bare ved at køre pænt ?

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060



Jørgen M. Rasmussen (14-08-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 14-08-06 20:54


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Til sidst er hele danmarks befolkning jo fartgale, uopmærksommme,
> urutineret, dumme, halvsovende, blinde, døve billister? :)
>
Overall, stortset, deres selvtillid udi egen formåen fejler ihvertfald ikke
noget :(.



PetrolHead (20-08-2006)
Kommentar
Fra : PetrolHead


Dato : 20-08-06 00:46

On Mon, 14 Aug 2006 08:59:42 +0200, "Lauge" <nospam@dk.invalid> wrote:


>"De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så fik
>vi det faktum på plads.

Både og. det er da vidst lige så meget de midaldrende og ældre der har
så travlt ;)
--
Mvh
Flemming Jacobsen
Formerly Known as "ThunderBird"

Christian B. Andrese~ (21-08-2006)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 21-08-06 13:03


PetrolHead wrote:
> On Mon, 14 Aug 2006 08:59:42 +0200, "Lauge" <nospam@dk.invalid> wrote:
>
>
> >"De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så fik
> >vi det faktum på plads.
>
> Både og. det er da vidst lige så meget de midaldrende og ældre der har
> så travlt ;)

Mener du at midaldrende og ældre billister laver lige så mange skader
som unge billister ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk
MSN: spørg...


Henrik Stidsen (21-08-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 21-08-06 14:26


Christian B. Andresen skrev:
> > >"De unge har ikke respekt for noget og har travlt hele tiden" - godt så fik
> > >vi det faktum på plads.

> > Både og. det er da vidst lige så meget de midaldrende og ældre der har
> > så travlt ;)

> Mener du at midaldrende og ældre billister laver lige så mange skader
> som unge billister ?

Det var vist ikke det der blev sagt...


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177551
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408825
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste