Stik til hængertræk. 7 ell. 13 polet?
Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 12-08-06 16:21

Hvad er forskellen på de to (ud over antallet af ben )
Hvornår bør man vælge 7 polet og hvornår 13 polet?

Mikael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-08-06 16:24

MikLarsen@gmail.com wrote:

> Hvad er forskellen på de to (ud over antallet af ben )
> Hvornår bør man vælge 7 polet og hvornår 13 polet?

13-polet hvis man kører med campingvogn med batteri m.m. Se på stikket af
campingvognen.

7-polet hvis man kun kører med trailer.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ulrich

Dato : 12-08-06 17:04

> 13-polet hvis man kører med campingvogn med batteri m.m. Se på stikket af
> campingvognen.
>
> 7-polet hvis man kun kører med trailer.

13 pol på trailer, hvis man vil have både tågebaglys og baklys.
Jeg har enda relæ og extra strøm til baklys
Der hvor det ikke bare er mørkt, men tændt for det sorte lys
Der er de extra baklygter på 55 watt der lyser ned af siden guld værd.

--
Hygge Ulrich

Fra : Mogens...

Dato : 12-08-06 16:29

www.dkfritidbil.dk/oplysninger/om_daek/trailerstik.htm

Fra : Leo Jensen

Dato : 12-08-06 18:41

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hvad er forskellen på de to (ud over antallet af ben )
Hvornår bør man vælge 7 polet og hvornår 13 polet?

Hvis du har frit valg: Få 13-polet på og køb en konverter til 7-polet til
traileren (eller den gamle campingvogn).

Leo

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 13-08-06 16:57

Mogens... skrev:

> <MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> www.dkfritidbil.dk/oplysninger/om_daek/trailerstik.htm

Tak. Havde helt glemt den side.

Mikael

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 13-08-06 16:58

Leo Jensen skrev:

> Hvis du har frit valg: Få 13-polet på og køb en konverter til 7-polet til
> traileren (eller den gamle campingvogn).

Det kan godt være det er den smarteste løsning. Det bliver dog mest
en trailer jeg skal trække. Formentlig aldrig en campingvogn.

Mikael

Fra : Neser

Dato : 17-08-06 23:05

>Det kan godt være det er den smarteste løsning. Det bliver dog mest
>en trailer jeg skal trække. Formentlig aldrig en campingvogn.

Kan være at det er en fordel når du skal af med bilen?

Jeg ville personligt vælge 13-polet med adapter.

- Neser