Ford Focus, Stc. car 2001-2004
Fra : Lars

Dato : 11-08-06 08:22

Hej Gruppe, prøver lige igen, sendte også indlægget igår, men ikke se den i
min news reader.

Jeg overvejer at købe en Ford Focus Stc. car fra 2001-2004.
Men mangler lidt information om de enkelte modeller fra disse årgange.
Er der nogle steder på nettet man kan se standardudstyr for f.eks en Ford
Focus 1,6 Trend Stc. car fra 2002 ?, eller andre modeller ?

Er der nogle ting jeg skal være specielt opmærksom på med denne model ?
Har hørt noget om rustproblemer, hvis bilen er fra 2001 eller før ?

MVH Lars

Fra : TDN

Dato : 11-08-06 08:27

"Lars" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Er der nogle ting jeg skal være specielt opmærksom på med denne model ?
> Har hørt noget om rustproblemer, hvis bilen er fra 2001 eller før ?

Her er lidt litteratur fra FDM:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/45976F75-3782-4CC9-999E-570F57F06C5A/0/8081.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/552355B1-6CE7-47AB-A212-58CE3B9AD6BB/0/52.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/72F76342-716C-4552-8FBC-77707CAE557B/0/7880.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Kim Persson

Dato : 11-08-06 10:15

> Hej Gruppe
> Er der nogle ting jeg skal være specielt opmærksom på med denne model ?
> Har hørt noget om rustproblemer, hvis bilen er fra 2001 eller før ?
>

> MVH Lars

På bilbasen.dk kan man ligeledes spytte 16kr i et 7dages abonnemenet
og læse deres brugttests og anmeldelser fra dengang den var ny. Kig under
"biltests".
//Kim

Fra : Lars

Dato : 12-08-06 08:13

Er der slet ingen der har et link til de tekniske specificationer ?

Fra : Niels K

Dato : 12-08-06 13:30

> Er der slet ingen der har et link til de tekniske specificationer ?

Vi har en Focus fra 2003, som vi er meget glade for. Det virker som om at
børnesygdommene er rimeligt væk på den faceliftede model.

Jeg har en brochure liggende, så hvis der er noget specifikt du vil vide, så
sig til.

Mvh Niels

Fra : Kim Persson

Dato : 12-08-06 13:51

> Er der slet ingen der har et link til de tekniske specificationer ?
>
> MVH Lars

prøv biblioteket og kig i deres bilrevy medmindre der er nogen her som har
den digitalt...(?)

//Kim

Fra : tom jensen

Dato : 14-08-06 01:03

hej
prøv at kigge her ind ,der kan du finde det ,eller spørg der og du vil få
svar .

http://www.ford-focus.dk/

mvh tom

--