Trafikradio
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-08-06 06:41

Forleden kom jeg kørende ud af Roskildevej i København. Og da jeg er ved zoo
siges der i trafikradion, at der er sket et uheld ved krydset Dalgas
Boulevard/Roskildevej, og de anbefaler man kører andre veje.

Fra Valby bakke får man jo en god udsigt ned mod krydset, og der så ikke ud
til at være kø dér. Det var der heller ikke. Politiet dirigerede bilerne
over i en vejbane, men udover det kørte jeg forbi uheldet uden at stoppe en
eneste gang.

Da jeg var kommet ud til Tåstrup blev uheldet nævnt igen, og der belv sagt
at trafikken havde stået stille i en time, der.

Skumle røvehistorier....

Jesper

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-08-06 08:25

Jesper Nielsen wrote:

> [...]
>
> Da jeg var kommet ud til Tåstrup blev uheldet nævnt igen, og der belv
> sagt at trafikken havde stået stille i en time, der.

Du kunne vel selv mande dig sammen til at ringe til trafikradioen og
fortælle at der ikke var nogen kø der mere?

Eller var din mor ikke med?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-08-06 08:44

Jesper Nielsen skrev:
> [...]
> over i en vejbane, men udover det kørte jeg forbi uheldet uden at stoppe en

Umuligt, vi ved jo at det eneste politiet laver er fartkontroller ;)

Fra : Martin

Dato : 11-08-06 10:04

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da jeg var kommet ud til Tåstrup blev uheldet nævnt igen, og der belv sagt
> at trafikken havde stået stille i en time, der.

Mon ikke køen var på Dalgas Boulevard ... den propper noget lettere til end
Roskildevej.

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-06 12:51

"Jesper Nielsen" <mailto:jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Da jeg var kommet ud til Tåstrup blev uheldet nævnt igen, og der belv sagt
> at trafikken havde stået stille i en time, der.

Radiomeldingerne kan ikke være bedre end indmeldingerne
fra brugerne - derfor fejler TMC også i dé situationer...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)