Importmægleren / Armanski i Horsens
Fra : cornflakes

Dato : 10-08-06 21:20

PRIVAT IMPORT AF KØRETØJER FRA TYSKLAND.

Jeg vil for en god ordens skyld gerne advare alle mod at bruge dette
'firma', IMPORTMÆGLEREN v/ Armanski, til nogetsomhelst i forbindelse
med import af biler. Forretning med dette foretagende minder om noget
man ellers kun har hørt om i forbindelse med rumænske sigøjnere!
(Undskyld Rumænere! Undskyld Sigøjnere!)

Den ene mere fantasifulde forklaring følger den anden. Når du er
færdig med dette 'familiefirma' har det inklusive sagførerudgifter
kostet dig mere end du kunne handle bil for hos en autoriseret dansk
forhandler. Hvis du er HELDIG (og vedholdende) har du måske en bil!

De (fruen - manden taler ikke dansk) fremkommer med den ene mere
fantasifulde forklaring efter den anden. Hvordan et sådant
foretagende har kunnet klare sig i markedet i flere år er helt
uforståeligt.

Hold sikker afstand!!!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-08-06 21:24

Hej!

cornflakes wrote:

> PRIVAT IMPORT AF KØRETØJER FRA TYSKLAND.
> Hold sikker afstand!!!

Hvordan er det nu lige du mener, at navnet "Cornflakes", og manglen på
dokumentation i dit indlæg, er nok til en saglig advarsel?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-08-06 08:34

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Hvordan er det nu lige du mener, at navnet "Cornflakes", og manglen på
> dokumentation i dit indlæg, er nok til en saglig advarsel?

I min bog er Cornflakes mere vederheftigt end Armanski.

Google giver mig i høj grad ret :). Hold jer væk!

--
Per, Esbjerg