VW Polo, kan man aflæse km stand på nogen ~
Fra : Bjarne Haug

Dato : 10-08-06 12:11

Min kammerat står for at skulle købe ovenstående, men han er lidt i tvivl om
den viser korrekt km stand. Kan en mekaniker udlæse dens originale km eller
hvordan fungerer sådan noget egentlig?

vh
Bjarne

Fra : B_Bodega@hotmail.com

Dato : 10-08-06 12:20

Bjarne Haug skrev:

> [...]
> den viser korrekt km stand. Kan en mekaniker udlæse dens originale km eller

Tror ikke det står noget i ECUen men man kan hurtigt se på bilen om
den har gået 100.000 km eller 200.000 kig på måtterne i bilen kig
på sæderne og rattet.

ellers kan du tjekke den seneste synsrapport der står hvor meget den
har gået ved sidste syn http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport