Benzinforbrug pug 309 GTI 16V?
Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-06 10:04

Var ved at kloge lidt i det men kan ikke rigtig finde
oplysninger på nettet om hvad sådan en bil kører ved blandet
kørsel, nogen som ved det?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Brian

Dato : 10-08-06 19:05

Henning Lund skrev:
> Var ved at kloge lidt i det men kan ikke rigtig finde
> oplysninger på nettet om hvad sådan en bil kører ved blandet
> kørsel, nogen som ved det?

Afhængig af årgang, et sted mellem 11,3 og 11,5 ifølge www.autoweek.nl

/Brian

Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-06 19:14

> Afhængig af årgang, et sted mellem 11,3 og 11,5 ifølge
> www.autoweek.nl

90ér hvis det kan hjælpe?

Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-06 19:15

Brian wrote:

> Afhængig af årgang, et sted mellem 11,3 og 11,5 ifølge
> www.autoweek.nl
> /Brian

av da den er på noget jeg ikke forstår, kan du oversætte når du
får at vide det er en 90ér?

Fra : Brian

Dato : 10-08-06 19:47

Henning Lund skrev:

> av da den er på noget jeg ikke forstår, kan du oversætte når du
> får at vide det er en 90ér?

Der siger den 8,8l/100km = 11,36km/l.
En 0-100 på 7,8 sekunder, er nu ikke helt ringe - 160 hypper er alligevel en
slat til sådan en potte

/Brian

Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-06 19:54

Brian wrote:

> Der siger den 8,8l/100km = 11,36km/l.
> En 0-100 på 7,8 sekunder, er nu ikke helt ringe - 160 hypper
> er alligevel en slat til sådan en potte

Joe kan du også se vægten hr tolk

Fra : Brian

Dato : 10-08-06 20:04

Henning Lund skrev:

> Joe kan du også se vægten hr tolk

948Kg, mener de - og skiver både foran og bagpå. Det kunne nok være en måde
at spotte, om det nu er en oprindelig GTI'er, eller om der bare er smidt en
anden motor i - hvis det er aktuelt at tjekke op på den slags.

/Brian

Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-06 20:23

Brian wrote:

> [...]
> være en måde at spotte, om det nu er en oprindelig GTI'er,
> eller om der bare er smidt en anden motor i - hvis det er

Sådan, nu skal jeg ikke besvære dig mere, mange tak for hjælpen.

Fra : Brian

Dato : 10-08-06 20:26

Henning Lund skrev:

> Sådan, nu skal jeg ikke besvære dig mere, mange tak for hjælpen.

Så kan jeg jo godt afsløre nu, at jeg ikke kan et klap hollandsk - men det
var så lidt

/Brian

Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-06 20:53

Brian wrote:

> Så kan jeg jo godt afsløre nu, at jeg ikke kan et klap
> hollandsk - men det var så lidt

Hmmmmmmmm