"Jhm" <janex@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:44da039b$0$12588$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
www.lorte-hessel.dk jeg ved at hade sider er trælse, men som i kan se,
> hvis i læser teksten på min side, så har jeg mere end et år forsøgt at
> komme i en fornuftig dialog med Ejner Hesel A/S og nu har jeg kun den
> mulighed at gøre resten at "verden" opmærksom på min oplevelse med denne
> forhandler / værksted.
Jeg synes ikke, det er træls at læse om andre folks oplevelser, når blot det
er
dokumenteret og holder vand...
> "Sælgeren fra Ejner Hessel i har i telefon ordret sagt til mig, det kommer
> ikke mig ved hvad de har gjort ved min bil, jeg har jo ikke selv haft
> pungen op af lommen"
He he - det er din firmabil på gule plader?
Sådan en holdning (og historie iøvrigt !) har jeg også været igennem med en
splinterny Corolla diesel på gule plader. Jeg måtte også lægge øre til
meget,
fordi firmabiler på guleplader hos mange værkførere ofte opfattes som det
laveste (bliver ikke holdt).
I mit tilfælde var der også en bunke fejl, der ikke blev udbedret, men
bortfor-
klaret gang på gang (Toyota Esbjerg). Men jeg fik has på det til sidst:
En dag blev det "for meget" for mig, så jeg fandt ud af, hvornår på ugen der
var
flest folk i salgslokalet. Dernæst tog jeg mod til mig og bankede
indgangsdøren
op således, at ingen var i tivil om, at jeg entrede lokalet. Efterfølgende
smed jeg
nøglerne på buffeten midt i lokalet og råbte til salgschefen, at de kunne
beholde
deres lort, når de efter talrige forsøg ikke evnede at reparere en
splinterny bil
tilfredsstillende.
Der blev helt stille i lokalet, og jeg blev straks listet ind på et kontor
til en snak.
Salgschefen blev assisteret af direktøren, og det blev aftalt, hvad der
skulle ske.
Bilen blev sendt til importøren, den skæve bagaksel blev udskiftet og 4 nye
dæk
monteret (erstatningsbil i perioden). Efterfølgende kørte jeg 180.000 km
uden
problemer.
De søgte iøvrigt en ny værkfører et par uger efter...