CO2 flaske, hvem fylder/ombytter på Vestsj~
Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-08-06 10:21

Min 6 kg flaske gik tom under pladearbejdet i går, hvem på Vestsjælland
efterfylder/ombytter sådan en?
Gerne Slagelse Sorø området

Og hvem er billigst?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-06 14:53

Uffe Ravn skrev:

> Min 6 kg flaske gik tom under pladearbejdet i går, hvem på
> Vestsjælland efterfylder/ombytter sådan en?

Der er flere typer - min kunne jeg kun vanskeligt få fat i sidst.

Men med en Yoda er det jo ikke længere så nødvendigt!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-08-06 21:38

Hans Paulin (6310) wrote:

> Der er flere typer - min kunne jeg kun vanskeligt få fat i sidst.

Jeg har også fundet 10 kg flasken frem, den er der lidt i endnu.

> Men med en Yoda er det jo ikke længere så nødvendigt!

Man kan godt høre at du _har_ kørt Opel! :-|
--
Mvh. Uffe Ravn
http://cigarfar.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-06 21:54

Uffe Ravn skrev:

> Jeg har også fundet 10 kg flasken frem, den er der lidt i endnu.

Held og lykke!

> Man kan godt høre at du _har_ kørt Opel! :-|

Ja, det var da sjovt nok dengang - nu kniber det osse lidt med at ligge og
svejse i dagevis
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-08-06 22:00

Uffe Ravn wrote:

> Min 6 kg flaske gik tom under pladearbejdet i går, hvem på
> Vestsjælland efterfylder/ombytter sådan en?
> Gerne Slagelse Sorø området

Ja ja, så må jeg jo selv svare hvis ingen andre vil.

Jeg startede hos

Madsen Autodele & Værktøj A/S
Karolinevej 2
4200 Slagelse

Og da de fik tilkaldt den rigtige medarbejder, kunne han fortælle mig, at de
ikke kunne få fyldt mine 2 mærkelige flasker "de er ihvertfald ikke grønne
og fra Hede Nielsen".

Men de var så venlige at henvise til

Lemvigh-Müller A/S
Kongstedvej 1
4200 Slagelse

Det var jo næsten lige om hjørnet

"Sikke dog en slank en" sagde den første medarbejder jeg mødte, her blev jeg
en smule smigret, indtil det gik op for mig at det var flasken han omtalte

Desværre kunne de heller ikke hjælpe mig, og i øvrigt var den ene flaske en
ombygget brandslukkerflaske.

Men de var så venlige at henvise til

Gloridan Sjælland A/S
Industrivej 3
4241 Vemmelev

"han fylder CO2 i næsten hvad som helst."

Og der skal jeg ned, når der er færdige med at afvikle ferie og sygdom
--
Mvh. Uffe Ravn
Der ikke helt har tabt gassen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-08-06 22:18

Uffe Ravn skrev:

> "han fylder CO2 i næsten hvad som helst."
>
> Og der skal jeg ned, når der er færdige med at afvikle ferie og
> sygdom

Ja, jeg var som sagt igennem noget lignende med min gamle flaske - tiderne
er ikke hvad de *har* været (hvis de nogensinde har været dét!?)
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-08-06 22:26

Hans Paulin (6310) wrote:

> Ja, jeg var som sagt igennem noget lignende med min gamle flaske -
> tiderne er ikke hvad de *har* været

Ja og hvorfor give 1300kr. for en ny flaske, når man måske kan få den
efterfyldt for en tredidel.

> (hvis de nogensinde har været
> dét!?)

Aldrig.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-08-06 22:41

Uffe Ravn skrev:

> Ja og hvorfor give 1300kr. for en ny flaske, når man måske kan få den
> efterfyldt for en tredidel.

Koster det aligevel så meget - er det ikke gas?

> Aldrig.

Hæ hæ
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-08-06 23:06

Hans Paulin (6310) wrote:

> Koster det aligevel så meget - er det ikke gas?

Se det ved jeg ikke endnu, men du tager måske gas på mig? Det er ikke sjovt

Mvh. Uffe Ravn