Minimumshøjde på tågelygter?
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 07-08-06 21:55

Hvad er det minimumshøjden for de foreste tågelygter er til syn?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 07-08-06 22:00

"Ole Frederiksen" <ole@lene-brinch.dk(SLET DETTE)> skrev i en meddelelse
> Hvad er det minimumshøjden for de foreste tågelygter er til syn?

250 mm. til lygtens underkant.

MVH Hans

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-08-06 00:10

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> 250 mm. til lygtens underkant.

Korrekt, kan dog ikke overholdes på en AR 156, så jeg afmonterer mine inden
syn :D

\Mandal

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-08-06 20:33

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@edbFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> Korrekt, kan dog ikke overholdes på en AR 156, så jeg afmonterer mine
> inden syn :D

Har du da haft problemer med det? De er jo orginaltmonterede på sådan en,
svjh.

MVH Niels, der vil have en 156'er.