Reservedele
Fra : LL

Dato : 07-08-06 08:56

Hej
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en "gearstangsmanchet" eller hvad
den hedder - altså den der imiteret læder tingenst der sidder ved
gearstangen..?

Jeg ved at dewn lokale VW-forhandler sikkert kan skaffe den, men prisen er
nok også høj. Nogen der kender et sted på nettet hvor den kan bestilles?

LL
VW Passat 1997

Fra : Christopher Stein

Dato : 07-08-06 10:14

LL skrev:
> [...]
> nok også høj. Nogen der kender et sted på nettet hvor den kan bestilles?

jeg ville prøve at ringe til vw og høre prisen.. originale reservedele
er ikke så dyre som man skulle tro..

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-08-06 10:19

LL skrev:

> [...]
> nok også høj. Nogen der kender et sted på nettet hvor den kan bestilles?

Hvis VW er for dyrt kan du jo prøve en hugger...

/Martin

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-08-06 11:23

LL wrote:
> [...]
>
> Jeg ved at dewn lokale VW-forhandler sikkert kan skaffe den, men
> prisen er nok også høj. Nogen der kender et sted på nettet hvor den
http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp

mvh
Henning

Fra : LL

Dato : 07-08-06 13:46

"> http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp

Jeg kan ikke finde den på deres side... bilen er en VW Passat 1.6 fra 97
Limousine (ny model)...

Fra : Kim H

Dato : 07-08-06 21:12

"LL" <lenn@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> "> http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp
>>

> Jeg kan ikke finde den på deres side... bilen er en VW Passat 1.6 fra 97
> Limousine (ny model)...

Den koster ca. 20,40 Euro + 16% moms hos VW i flensborg i kunstlæder i læder
er prisen 80,40 Euro + moms hvad den koster i Danmark ved jeg ikke , men
mon ikke prisen er en 20-30% højere

Mvh. Kim

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-08-06 11:07

LL wrote:
> "> http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp
>>

> Jeg kan ikke finde den på deres side... bilen er en VW Passat 1.6 fra
> 97 Limousine (ny model)...

http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=133147
http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=133053

Håber at det er en af dem
Fandt dem ved at vælge vw i bilmærke og søge på gearstang.

mvh
Henning

Fra : LL

Dato : 08-08-06 14:00

> [...]
>
> Håber at det er en af dem
> Fandt dem ved at vælge vw i bilmærke og søge på gearstang.

Desværre er det ingen af dem... De er begge til lidt ældre modeller af
Passaten - jeg tror lige at jeg ringer til VW og hører om prisen der...

Men tak for hjælpen.

LL