"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
news:44d6d814$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> RTFM, readthefuckingmanual, det bestemmer fabrikanten selv. Typ. skal der
> være rustet hul indefra, og ting uden for karroseriet er ikke dækket,
> hjulophæng, vinduessprosser etc. .
OK.
Men Ka har 6 år og Fiesta 12 års.
Det var dêt jeg syntes var weird.
>> Det kan vel aldrig bevises, om det kommer ude eller indefra ?
>>
> Det er da let, er der fx. hul midt på en skærm el. ved en pynteliste, er
> det da tydeligt at det er startet med en skade, som ikke er repareret.
Hmkay..
> Bedre end hvad?, det viser kun at fabrikanten har formået at lave
> reservedele så billige, at han ikke taber ifht til de kalkulerede
> udgifter.
Tænkte blot, at een med 12 år må være skruet bedre sammen end een
med kun 6 år (KA og Hyundai Getz eks.) Men hvis det som du skriver,
nærmest kun er politik, så er det nok ligemeget.
> Dette hjælpes af, at den tit er bundet sammen med der udføres autoriseret
> service :(. Jeg har droppet begge dele på Skodaen, men på en Fård-vogn kan
> det nok ikke betale sig, de ruster som bekendt som en gl. Fiat ;).
Ikke hvis vi snakker Fiesta..