Hvad koster en kobling til en peugoet 406
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 09:10

Det er en benzinbil. Nogen der ved hvad en kobling ca. koster?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-08-06 09:48

TBJ wrote:
> Det er en benzinbil. Nogen der ved hvad en kobling ca. koster?

Søg og du skal finde...
http://www.thansen.dk/product.asp?c=733564187&n=360828441&pn=417747928

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 16:15

meddelelse news:44d45b2c$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...

> Søg og du skal finde...
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=733564187&n=360828441&pn=417747928

Ja, den fåes desværre ikke til den nyere model (men er det mon den samme??)

Men hvad med arbejdslønnen, denb er ligeså spændende!

Mvh Tommy

Fra : Søren

Dato : 06-08-06 18:47

> Ja, den fåes desværre ikke til den nyere model (men er det mon den samme??)
>
> Men hvad med arbejdslønnen, denb er ligeså spændende!
>
> Mvh Tommy

Ifølge Autodata 4,8 timer.
F2.0100 Trykplade, koblingsdæksel og udrykkerleje A & M 4,80 1

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 16:17

meddelelse news:44d45b2c$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...

> Søg og du skal finde...
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=733564187&n=360828441&pn=417747928

Jeg vil bare sige, pas på med disse koblinger
Skiftede en for et par år siden hvor den blev købt hos tsvansen. Efter bare
er par tunsinde Km begyndte koblingen at ruske ved igangsætning

--
Tom

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 05-08-06 21:32

Tom skrev:
> [...]
> Skiftede en for et par år siden hvor den blev købt hos tsvansen. Efter bare
> er par tunsinde Km begyndte koblingen at ruske ved igangsætning

Peugeot har et originalt ombytter program hvor priserne er rimelige, jeg
gav 1500 for en kobling til en 2.0 benzin med den nye motor, trygheden
ved originalt er i dette tilfælde de 300 kroner mere værd og det behøver
jo ikke at være peugeot der monterer den.

montering gav jeg 1000 kroner for , men han glemte vis at skrive en
faktura

Keld