Trækstang
Fra : Ian Matheson

Dato : 04-08-06 12:44

Jeg skal trække en gammel austin knap 30 km. Den bremser fint, men har ikke
kørt regelmæssigt i 10 år, så for at være på sikre side, ville jeg helst
undgå slæbetov, og istedet smide en trækstang imellem.

Hvor får man fat i sådan en tingest ?

--
Ian Matheson
Astro Awd

Fra : Leonard

Dato : 04-08-06 12:54

"Ian Matheson" <matheson@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg skal trække en gammel austin knap 30 km. Den bremser fint, men har ikke
>kørt regelmæssigt i 10 år, så for at være på sikre side, ville jeg helst
>undgå slæbetov, og istedet smide en trækstang imellem.

30 km med max 30 km/t og risikoen for at noget går galt undervejs, så
der skal bruges endnu mere tid, det gad jeg ikke.

Har du overvejet en autotrailer, så må du køre 70 km/t og du er mere
sikker på at komme frem på den halve time?

Og nej, jeg ved ikke hvor du får fat i en trækstang.

--
Leonard

Aldrig mere holde i kø: http://oy-blu.dk/

Fra : Ian Matheson

Dato : 04-08-06 13:00

> Har du overvejet en autotrailer, så må du køre 70 km/t og du er mere
> sikker på at komme frem på den halve time?

Ja, men dels har jeg ikke B/E kort, dels skal den køre ldit af turen på
Sjælland, lidt på Bornholm. Bornholmstrafikken trækker den ombord i Køge, og
smider den i Rønne, en trailer koster en mindre bondegård, og så skal den jo
tilbage igen.

Fra : Leonard

Dato : 04-08-06 13:33

> [...]
>smider den i Rønne, en trailer koster en mindre bondegård, og så skal den jo

OK, når der er en færge blandet ind i det, kan jeg godt se at en
trækstang er nemmere.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-08-06 12:59

"Ian Matheson" <matheson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor får man fat i sådan en tingest ?

Har du et skilt i nærheden? :), ku' ikk la' vær' :).

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 05-08-06 18:43

Hej
prøv den lokale falckstation