Kan man se hvornår en nummerplade er fr
Fra : Martin Larsen

Dato : 01-08-06 17:26

Hej ng

Findes der en oversigt over hvornår en giver nummerpladeserie er fra?

Det drejer sig om nummerpladen XS 32... som jeg har fået at vide er
mistænkelig ny på en bil som er indregistreret for 2 år siden.

På forhånd tak,
Martin

Fra : Henning

Dato : 01-08-06 17:43

On Tue, 01 Aug 2006 18:25:55 +0200, Martin Larsen
<martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>
>Det drejer sig om nummerpladen XS 32... som jeg har fået at vide er
>mistænkelig ny på en bil som er indregistreret for 2 år siden.

Min egen bil er to år gammel og har nummer VYxxxxxx. XS er meget nyt,
det lyder som om den er blevet omregistreret i mellemtiden.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-08-06 17:47

Henning wrote:

> Min egen bil er to år gammel og har nummer VYxxxxxx. XS er meget nyt,
> det lyder som om den er blevet omregistreret i mellemtiden.

ja, det synes jeg også. Det ville være rigtigt rart hvis man kunne finde
ud af hvornår.

Martin

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-08-06 18:44

Martin Larsen <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> writes:

> ja, det synes jeg også. Det ville være rigtigt rart hvis man kunne
> finde ud af hvornår.

Det her ku' være en begrundelse:

http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=131500954&page=1

Mon ikke den skal ha' nye plader når han en gang får den solgt?

(Gu' ve' forresten hvordan den adskiller sig fra den her...

http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=131501035&page=2 )

Har du i øvrigt været inde over

http://biltorvet.dk/minbil/minbil.asp

Fra : Henning

Dato : 01-08-06 19:07

On 01 Aug 2006 19:43:50 +0200, Peter Dalgaard

>Det her ku' være en begrundelse:
>
>http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=131500954&page=1
>
>Mon ikke den skal ha' nye plader når han en gang får den solgt?

Mon ikke bare Monk-nummerpladen er sat på i foto-øjeblikket? Hvem
gider gi' 7.000,- for en nummerplade til en demobil?

Fra : Leonard

Dato : 01-08-06 19:23

Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

>Mon ikke bare Monk-nummerpladen er sat på i foto-øjeblikket? Hvem
>gider gi' 7.000,- for en nummerplade til en demobil?

Der er mange forhandlere der har en eller flere ønskeplader. De 7.000
kr. betales for at bruge navnet i svjh 8 år, ellers er det bare
almindelig omreg. der skal betales for at flytte pladerne rundt mellem
bilerne.

Apropos, så mødte jeg lige HUMLE 1 og HUMLE 2 tæt fulgt af Jaguar E
idag

--
Leonard

Aldrig mere holde i kø: http://oy-blu.dk/

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-08-06 19:26

Henning <no.mail@all.invalid> writes:

> Mon ikke bare Monk-nummerpladen er sat på i foto-øjeblikket? Hvem
> gider gi' 7.000,- for en nummerplade til en demobil?

En bilforhandler? Kan være en kølig vurdering af reklameværdi i et
eller andet regi.

Den er i øvrigt go' nok:

http://biltorvet.dk/minbil/minbil.asp?regnr=MONK2&Seek=S%F8g+%3E%3E

(og MONK1,3,4 er en Aygo Diesel, en alm. Aygo, og en 1,3 Yaris)

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 01-08-06 17:51

Henning skrev:

> Min egen bil er to år gammel og har nummer VYxxxxxx. XS er meget nyt,
> det lyder som om den er blevet omregistreret i mellemtiden.

Min bil er fra 8.juli 2005 og hedder XP.

Den kan jo have fået stjålet sine plader og derfor udleveret et helt
nyt nummer.

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 18:04

On 1 Aug 2006 09:50:57 -0700, MikLarsen@gmail.com wrote:

>Min bil er fra 8.juli 2005 og hedder XP.
>
>Den kan jo have fået stjålet sine plader og derfor udleveret et helt
>nyt nummer.

XS skulle være taget i brug 7/2005
http://nrpl.dk
Der kan jo være mange forklaringer - ejerskifte osv.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-08-06 18:14

Ivan Madsen wrote:

> XS skulle være taget i brug 7/2005
> http://nrpl.dk

Tak!

Jeg har kigget på nævnte side, men kan ikke finde ud af hvor du har set
det. Gider du sende et link? !

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 18:59

On Tue, 01 Aug 2006 19:13:35 +0200, Martin Larsen

http://nrpl.dk/serie-1966-pv-2.php
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 11:07

<MikLarsen@gmail.com> wrote in message

> Min bil er fra 8.juli 2005 og hedder XP.

Hmm det lyder som en eller anden Microsoft virus

--
Tom

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-08-06 18:28

"Martin Larsen" <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det drejer sig om nummerpladen XS 32... som jeg har fået at vide er
> mistænkelig ny på en bil som er indregistreret for 2 år siden.

Hej

Hvis du går til denne side: http://www.biltorvet.dk/
nedei bunden - i feltet Opslagsværk
er der mulighed for at indtaste det pågældne Regnummer
og så se nogle oplysninger om bilen - bla sidste syn - og reg - dato

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-08-06 20:29

Allan Jensen wrote:

> Hvis du går til denne side: http://www.biltorvet.dk/
> nedei bunden - i feltet Opslagsværk
> er der mulighed for at indtaste det pågældne Regnummer
> og så se nogle oplysninger om bilen - bla sidste syn - og reg - dato

Tak! Den kendte jeg ikke, fed service!

Så kan man jo også tjekke restgæld ud fra stelnummeret.

Martin

Fra : A Andersen

Dato : 01-08-06 18:38

> [...]
>
> Det drejer sig om nummerpladen XS 32... som jeg har fået at vide er
> mistænkelig ny på en bil som er indregistreret for 2 år siden.

Klik ind på denne adresse der er oversigt over alle nummerplade
registreringer:

http://www.dk®/politikreds_H7/tekninsk_soegning/registrering/privat.dk

Den bruger jeg hver gang

Hilsen
Andersen

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-08-06 18:51

"A Andersen" <abuse@mail.dk> writes:

> http://www.dk®/politikreds_H7/tekninsk_soegning/registrering/privat.dk

Hvaba'?

Prøv lige igen, ik'?

Fra : A Andersen

Dato : 01-08-06 18:59

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Hvaba'?
>
> Prøv lige igen, ik'?
>
> --
> O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
> c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
> (*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45)
> 35327918
> ~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45)
> 35327907

https://www.dk®/politikreds_H7/tekninsk_soegning/registrering/privat.dk

Sådan!!

Fra : A Andersen

Dato : 01-08-06 19:01

"A Andersen" <abuse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> https://www.dk®/politikreds_H7/tekninsk_soegning/registrering/privat.dk
>
> Sådan!!

Og de holder server lukket efter kl 18.. mener det er mellem 8-18.. eller
til 16:00, kan ikke huske tiden

Fra : Leonard

Dato : 01-08-06 19:05

"A Andersen" <abuse@mail.dk> wrote:

>https://www.dk®/politikreds_H7/tekninsk_soegning/registrering/privat.dk
>
>Sådan!!

Næh, heller ikke.
Den adresse duer altså ikke, der er gevaldigt rod i sammnsætningen i
forhold til standarden for URL

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 01-08-06 20:07

"A Andersen" <abuse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

Fed joke

"tekninsk soegning" ?!?!?!?!!?
www.dk® ??????

du må ha´ spist søm

mvh

JV

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 11:39

> Det drejer sig om nummerpladen XS 32... som jeg har fået at vide er

Er ca 1 år gammel.. det havde jeg på min golf...

Mvh
Morten

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 03-08-06 19:04

Tom skrev:

> <MikLarsen@gmail.com> wrote in message

> Hmm det lyder som en eller anden Microsoft virus

Jeg var også lidt betænkelig, ville den stoppe midt på vejen fordi
den ikke kunne udføre den handling jeg bad den om eller andre sjove
ting, men den har nu kørt problem frit min lille Suzuki..