Hoppende golf???
Fra : Jakob Steenstrup

Dato : 30-07-06 23:25

Hej NG!

Jeg har lige været på tur til tyskland, 5 mennesker og
masser af bagage i en gammel VW Golf.
Det tog åbenbart hårdt på den, idet den nu hopper hele
tiden når jeg kører, selv ved de mindste bump :(

Nogen der ved hvad man kan gøre ved det?
Uden at have særlig forstand på biler, gå jeg ud
fra, at det er noget med affjedringen!?
Kan det ordnes nemt, eller er jeg nødt til at
få udskiftet noget (og er det dyrt)???

På forhånd tak!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-07-06 00:01

Jakob Steenstrup (slet CYBIJ) wrote:

> [...]
> Uden at have særlig forstand på biler, gå jeg ud
> fra, at det er noget med affjedringen!?
> Kan det ordnes nemt, eller er jeg nødt til at

Mon ikke dine støddæmpere var på uvant arbejde i uvante ydderstillinger?

Løsning: Udskiftning af de defekte støddæmpere (udskift i højre når du
skifter i venstre)

Ikke nødvendigvis dyrt, eksempelvis fik jeg 2 dæmpere til bagenden af
Rekorden i Biltema for 300kr.

Forenden kan være lidt mere besværlig, og lidt dyrere.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Jakob Steenstrup

Dato : 31-07-06 14:47

Hej.

Mange tak for svar... jeg tror heldigvis kun det er
dæmperne bagi den er gal med!

Jeg har fået at vide at der findes en form for "drive in"
værksteder, hvor man kan køre ind og få det lavet på
stedet mens man venter.
Nogen der ved hvor sådan et findes i KBH???

Mvh Jakob