Justering af km tæller
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 08:53

Min kammerat har været så åndsvag at købe en Peugeot 406 (så er han vel
næsten selv ude om det).

I starten var der ingen fejl, så forsvandt nogen af talle i km tælleren, så
kom de igen og andre tal forsvandt. SÅ forsvandt det hele og nu er de kommet
tilbage. Men bilen har kørt 170000 km og nu står der i displayet at den har
kørt 51xxx km. Det er et par uger siden og siden har der ikke været
problemer.Det er jo ikke holdbart, især ikke fordi han ønsker at sælge
bilen. Peugeot skal vist have en formue for at fikse det - findes der andre
der kan justere tællerne, så den stemmer overens med servicebogen?

Mvh Tommy

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-07-06 08:59

Ja. Der er i hvert fald en som reklamere meget på bl.a. www.dba.dk