Dæktryk på nyeste model af Octavia 2.0 die~
Fra : JMN

Dato : 27-07-06 19:46

Hej

Indrømmet, mit spørgsmål er lidt dumt når jeg nu selv har bilen. Men jeg
syntes ikke det står så tydeligt på tankdækslet.

Hvilket dæktryk har I til daglig kørsel, 1-3 personer?
Og hvilket ved fuld oppakning?

Jeg har selv 2.2 på alle 4 dæk til daglig og 3.0 ved fuld oppakning.

vh.
JMN

Fra : MK

Dato : 27-07-06 19:46

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse

> Indrømmet, mit spørgsmål er lidt dumt når jeg nu selv har bilen. Men jeg
> syntes ikke det står så tydeligt på tankdækslet.

Så kig i instruktionsbogen

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 22:11

"MK" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> "JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse

> Så kig i instruktionsbogen

Enig, der står mange vigtige ting i sådan en bog.....derfor følger den også
med bilen

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-07-06 04:35

> Enig, der står mange vigtige ting i sådan en bog.....derfor følger den
> også med bilen

Det er, det mest undervurderede stk. litteratur i den DK. historie :(. RTFM,
readthefuckingmanual......!!.

Fra : JMN

Dato : 28-07-06 11:56

Kære alle

Tak for svar

Man kan sige jeg selv bad om det svar, men omvendt tror jeg ikke I selv har
den nævnte bil. Manualen henviser nemlig blot til tankdækslet. Derfor mit
spørgsmål.

vh.
JMN

Fra : Kent Glerup

Dato : 28-07-06 13:52

On Fri, 28 Jul 2006 12:55:34 +0200, "JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote:

> [...]
>den nævnte bil. Manualen henviser nemlig blot til tankdækslet. Derfor mit

Kender det godt.. På vores Fabia står der i dækslet at en 1,4 74KW
model kører på 195/50 R15. Men det gør de ihvertfald ikke i DK....

/Kent Glerup