Mitsubishi Carisma 1,8 GDI LX fra 1998, hv~
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 26-07-06 14:59

Jadav!

Jeg skal ud at kigge på sådan en fætter, hvad skal jeg være opmærksom på
hvad har de af svagheder??

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-07-06 16:11

Hans Nikolajsen skrev:

> Jadav!
>
> Jeg skal ud at kigge på sådan en fætter, hvad skal jeg være opmærksom
> på hvad har de af svagheder??

Er det ikke den hvis ventiler skal "sand"-blæses med knuste jordnøddeskaller
en gang imellem!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Kenned

Dato : 26-07-06 17:38

> Er det ikke den hvis ventiler skal "sand"-blæses med knuste
> jordnøddeskaller en gang imellem!?

Motoren er en klar svaghed... kig videre
Kenned

ps http://home8.inet.tele.dk/tal

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 27-07-06 11:11

Jadav!

Tak for svarene, det lyder som en bil man skal holde sig væk fra!

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : alexbo

Dato : 27-07-06 20:33

"Hans Nikolajsen" skrev i

> Jeg skal ud at kigge på sådan en fætter, hvad skal jeg være opmærksom på
> hvad har de af svagheder??

Jeg har sådan en, købt i år 2000 da den havde kørt 70.000 nu står tælleren
på 180.000.
De motorproblemer man hører om har jeg ikke mærket.
Jeg skal ikke nægte at der er eller har været problemer, men de fleste der
omtaler dem, har aldrig selv haft en Carisma.

Bilen som sådan er typisk japansk, måske ikke så spændende men alting
virker, og bliver ved med at virke.

Aircon, elruder hele vejen rundt, centrallås, god bensinøkonomi, lav årlig
afgift.
Sådan een vil jeg godt anbefale.

mvh
Alex Christensen