Så er der 5000 biler på tilbud :-)
Fra : Lars G

Dato : 26-07-06 12:50

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-07-06 13:41

Lars G wrote:
> Hej
>
> Så er der 5000 biler på tilbud

> og
>
> http://ing.dk/article/20060726/MILJO/107280026

Og de er blevet vasker inden levering...

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-07-06 14:05

Morten Fruergaard wrote:

> Og de er blevet vasker inden levering...

Og der er sikkert også en 1 årig rustgaranti (i ordets bogstaveligste
forstand )

Thomas

Fra : Allan Jensen

Dato : 26-07-06 17:12

"Lars G" <lbg@aplusmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så er der 5000 biler på tilbud

Formoder at de skal afhentes der hvor de er nu????

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-06 17:25

"Allan Jensen" <aij@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars G" <lbg@aplusmail.dk> skrev i en meddelelse

> Formoder at de skal afhentes der hvor de er nu????

Så slipper man også for leveringsomkostningerne

--
Tom

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 27-07-06 11:09

> Så slipper man også for leveringsomkostningerne

Synes da ellers at de der sådan ca 3500 for en gangs skyld virker som et
rimeligt beløb hvis forhandleren skal hente bilen på lageret, klargøre samt
sætte nummerplader på

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-07-06 22:03

"Lars G" <lbg@aplusmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Så er der 5000 biler på tilbud

> og
>
> http://ing.dk/article/20060726/MILJO/107280026

Kan sådan et skib ikke klare mere end 3 meter bølger?

--
mvh Uffe
Ikke længere Sierra 2,0i DOHC

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-07-06 22:09

Uffe Bærentsen wrote :
> Kan sådan et skib ikke klare mere end 3 meter bølger?

Jo, sagtens - hvis det er lastet korrekt - men hvad har det med sagen
at gøre ? (der står ikke at det var bølgerne der fik det til at tippe,
det er sandsynligvis noget last eller ballast der har forskubbet sig)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-07-06 23:33

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, sagtens - hvis det er lastet korrekt - men hvad har det med sagen at
> gøre ? (der står ikke at det var bølgerne der fik det til at tippe, det er
> sandsynligvis noget last eller ballast der har forskubbet sig)

Et skib skal have et puf for at vippe.
Hvis det bare ligger stille, så tipper det jo ikke.
Hvis man er så dum ikke at surre lasten til sådan en tur,
så beder man godt nok om problemer.
Turen skulle jo være Japan-Canada.
Så vidt jeg kan regne ud så skal der krydses mindst 1 ocean.
Der hvor jeg kommer fra er bølger på 10m+ absolut ikke usædvanlige.

Jeg vil sige at der vist er lagt op til røde ører et eller andet sted.

Men anyhow, det er sur mås, for de(n) ansvarlige

Fra : Lars G

Dato : 27-07-06 05:59

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil sige at der vist er lagt op til røde ører et eller andet sted.
>
> Men anyhow, det er sur mås, for de(n) ansvarlige

Mon ikke de er forsikrede ?

Men der må da stå nogle og kikke langt efter "deres" bil.

\ Lars G

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-07-06 13:10

Uffe Bærentsen skrev:

> Et skib skal have et puf for at vippe.
> Hvis det bare ligger stille, så tipper det jo ikke.
> Hvis man er så dum ikke at surre lasten til sådan en tur,
> så beder man godt nok om problemer.

Men det er jo stadig ikke fordi skibet ikke kan klare bølger på 3m -
men en bølge på 3m kan puffe så meget til skibet af en last/ballast
der ikke er sat rigtigt fast kan forskubbe sig - så det er ikke skibet
den er gal med, det er nok nærmere besætningen...

> Jeg vil sige at der vist er lagt op til røde ører et eller andet sted.
> Men anyhow, det er sur mås, for de(n) ansvarlige

Ja det er nok ikke sjovt at skulle stå skoleret for chefen efter
sådan en omgang.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 13:59

"Lars G" <lbg@aplusmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så er der 5000 biler på tilbud

> og
>
> http://ing.dk/article/20060726/MILJO/107280026

Nå, nu skriver de at det kun er Mazda biler, så man må jo sige at skaden er
temmelig begrænset.

Gad vide hvordan man retter sådan et skib op igen....eller om man ikke bare
skulle bombe et hul i skroget

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-07-06 14:10

Tom skrev:

> Gad vide hvordan man retter sådan et skib op igen....eller om man
> ikke bare skulle bombe et hul i skroget

Ring til "bin Laden Enterprice"
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-07-06 14:17

Tom skrev:
> "Lars G" <lbg@aplusmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, nu skriver de at det kun er Mazda biler, så man må jo sige at skaden er
> temmelig begrænset.

Så stopper du - du er ikke sjov... puntum!

> --
> Tom

Lars B
:)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-07-06 00:08

> Nå, nu skriver de at det kun er Mazda biler, så man må jo sige at skaden
> er temmelig begrænset.

Hov-hov, små slag du!
Er der ikke noget med at Ford ejer 25-30% af Mazda?
Eller er det et overstået kapitel?
Der var noget med Mazda 626 der blev solgt som Ford i Australien.

> Gad vide hvordan man retter sådan et skib op igen....eller om man ikke
> bare skulle bombe et hul i skroget

Kan du sige efter mig:
Forurening!

Men en sænkning ville være ret ligetil

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-07-06 10:09

Tom was thinking very hard :
> Gad vide hvordan man retter sådan et skib op igen....eller om man ikke bare
> skulle bombe et hul i skroget

Hvis det kan lade sig gøre vil man trække det ind til land, pille
lasten af og så rette den op (hvis det ikke sker automatisk). Det var
hvad de gjorde med Silva da den lavede et lign. trick ude vest for DK.
Det er 3 år siden og den står stadig i Esbjerg...