Benzinregnskabsprogram!!
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 25-07-06 21:24

En der kender et godt benzin regnskabsprogram. Jeg har fundet et her på

https://www.dong.dk/portal/page?_pageid=55,42027&_dad=portal&_schema=PORTAL

men det er bare ikke særlig godt.

Jeg jeg vil meget nødig igang med at lavet et i execl

Helst gratis, men også gerne et for en beskeden sum penge

/Allan Schuster Bach

Fra : KMH

Dato : 25-07-06 21:38

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg jeg vil meget nødig igang med at lavet et i execl
>
> Helst gratis, men også gerne et for en beskeden sum penge

http://simadcom.atw.hu/

Kim

Fra : Yamamoto

Dato : 25-07-06 22:01

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg jeg vil meget nødig igang med at lavet et i execl
>
> Helst gratis, men også gerne et for en beskeden sum penge

jeg undres, hvad skal man bruge et benzinregnskabsprogram til?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-07-06 22:12

"Yamamoto" <Yamamoto@(XYSD)jap.jp> skrev :

>jeg undres, hvad skal man bruge et benzinregnskabsprogram til?

Til at fodre sin neurose med ?

--
Jan_stevns

Fra : Deaster

Dato : 25-07-06 22:22

Yamamoto skrev:
> "Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> wrote in message

> jeg undres, hvad skal man bruge et benzinregnskabsprogram til?

Jeg ville gætte på at det var til at holde styr på hvor langt man kører
på literen, sæsonudsving, benzinpriser, og lign. Der findes jo mange
forskellige feticher

--
Guldkorn fra Knud Thomsen:
Du skal hele tiden gøre opmærksom på, hvor lidt du ønsker

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-07-06 23:03

Yamamoto presented the following explanation :
> jeg undres, hvad skal man bruge et benzinregnskabsprogram til?

Til at holde regnskab over hvor mange penge man bruger på skidtet og
hvad man får ud af det - jeg bruger Metax's, det fungerer fint, eneste
jeg skal gøre er tanke på en Metax station eller selv indtaste
tankdata. Hvis jeg tanker på deres anlæg skal jeg kun angive
kilometertællerens tal, så regner de det hele ud for mig.

F.eks. kan jeg se at jeg fra jeg købte bilen i januar og indtil jeg
tankede i dag har kørt 22.982km på 1.434,25 liter diesel. Det giver et
gennemsnitsforbrug på 16,02km/liter og en pris pr kilometer på ca. 52
øre.

Men hvis man er fuldstændig ligeglad med den slags så kan jeg godt se
der ikke er meget at bruge det til.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-07-06 22:09

Allan Schuster Bach skriver:

> Helst gratis, men også gerne et for en beskeden sum penge

www.metax.dk

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-07-06 06:10

Allan Schuster Bach skriblede:

> Jeg jeg vil meget nødig igang med at lavet et i execl

Så ligger der et i dk.binaer i Exel

> Helst gratis, men også gerne et for en beskeden sum penge

Det bli'r lige 2 kroner :)

--
Lars Fragstrup
Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg

Fra : minidufour@gmail.com

Dato : 26-07-06 07:43

eller www.bilbank.dk

ved ikke hvordan den virker, men det ser da ok ud...

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-07-06 09:40

On Tue, 25 Jul 2006 22:23:45 +0200, "Allan Schuster Bach"

Der findes en online-database:

http://www.spritmonitor.de/

Fly

--