Min dejlige Passat
Fra : LL

Dato : 25-07-06 10:19

Som nævnt i en tidligere tråd, er jeg blevet ejer af en Passat 1.6 fra
1997 - alt i alt en dejlig bil.

Dog har jeg bemærket, at om morgenen, første gang jeg starter bilen, gå den
meget op og ned i omdrejninger - det lyder faktisk som om at jeg sidder og
"gasser op" - det er kun i ca. 1 minut, eller til jeg har kørt de første ca.
50 meter, så stopper det igen., og bilen går helt almindelig i tomgang. Det
er selvfølgelig noget der skal laves på garantien, men hvis der er nogen
derude der kan sige mig hvad der kan være galt, er jeg da meget
interesseret.

pft

LL

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 21:33

"LL" <lenn@xxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i tomgang. Det er selvfølgelig noget der skal laves på garantien, men hvis
> der er nogen derude der kan sige mig hvad der kan være galt, er jeg da

Jeg har intet bud, men gætter alligevel på, det er en
måle-tingest af en slags som skal skiftes.:,o))
Dyrt måske...sikkert en almen fejl i biler
med 'avanceret' tænding osv.

Fra : LL

Dato : 26-07-06 09:03

> Jeg har intet bud, men gætter alligevel på, det er en
> måle-tingest af en slags som skal skiftes.:,o))
> Dyrt måske...sikkert en almen fejl i biler
> med 'avanceret' tænding osv.

Det var også min egen første tanke - en eller anden dims der måler et eller
andet... men så er det da dejligt at jeg har garanti på vognen endnu...

Lenn