Herlev syn
Fra : alan

Dato : 24-07-06 17:33

Hold jer langt væk fra Herlev syn !!

jeg blev rigtig dårligt behandlet ...

Herlev syn
Marielundvej 32
2730 Herlev

http://www.herlevsyn.dk

til gengæld stort plus til Applus+ Bilsyn, rigtigt flink folk .++++

Applus+ Bilsyn
Dynamovej 4
2730 Herlev

http://www.applusbilsyn.dk

Alan

Fra : Dak

Dato : 24-07-06 17:43

> Hold jer langt væk fra Herlev syn !!
>
> jeg blev rigtig dårligt behandlet ...

nu skal du nok forklare det nærmere, f.eks. var situationen at du blev hevet
ned i "graven" og den gudeskønne kvindelige synsinspektør begyndte at tage
dit tøj af for derefter at "voldtage" dig. Så det som du synes måske er
dårligt service er måske god service for os andre!

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 17:48

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at tage dit tøj af for derefter at "voldtage" dig. Så det som du synes
> måske er dårligt service er måske god service for os andre!

æhhh, hvor har du oplevet sådan en service henne? Min bil kunne måske bruge
et supplerende syn

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 24-07-06 19:52

> æhhh, hvor har du oplevet sådan en service henne? Min bil kunne måske
> bruge
> et supplerende syn

Tror desværre det var på kanal kbh.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 25-07-06 04:27

> Tror desværre det var på kanal kbh.

Årh skidt! Var ellers på vej ud og starte op

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : alan

Dato : 24-07-06 18:31

He he ikke mig det blev voldtaget men min bil ;-(
min bil blev gemen holet med et stang, hvor var slet ikke rost,måtte jeg
heller ikke til omsyn men til nysyn!!

alan

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-07-06 21:32

alan wrote:
> He he ikke mig det blev voldtaget men min bil ;-(
> min bil blev gemen holet med et stang, hvor var slet ikke rost,måtte jeg
> heller ikke til omsyn men til nysyn!!
>
> alan

Tja, man kan jo være uheldig. Personligt har jeg da selv i tidernes
morgen haft en noget trist omgang med dem på Dynamovej. Så snart han så
at jeg kom i en smule sænket golf gti og man var under de 25, så fik den
hele turen og manden var ikke i godt humør.

Endte med at blive kaseret på bremserør som min mekaniker nægtede at
skifte da der ikke var en plet rust på dem.

Mvh Lars