Stuntmand har slået hovedet :o)
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 14:12

Lasse må have slået hovedet engang ved et af sine stunt.

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article213150.ece

Citat:
- Dyre biler er først og fremmest spild af ressourcer. Og der er noget
grundlæggende umandigt over det lidenskabelige forhold mange har til deres
bil.

- Tænk, hvis vi brugte lige så meget energi på at gøre kroppen sund. Ingen
bliver lykkeligere af en dyr bil, men alle får det bedre med en sund krop.

Citat slut:

Hvad ved den mand dog om hvordan andre bliver lykkeligere over at have en
dyr bil?

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 14:15

> Lasse må have slået hovedet engang ved et af sine stunt.

Ups...ikke Lasse men Martin

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 14:17

> - Tænk, hvis vi brugte lige så meget energi på at gøre kroppen sund. Ingen
> bliver lykkeligere af en dyr bil, men alle får det bedre med en sund krop.

For mig kræver det vist væsentlig mere arbejde at få en sund krob, end en
dyr bil

Mvh Ove

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-07-06 15:09

Ove skrev:
> For mig kræver det vist væsentlig mere arbejde at få en sund krob, end en
> dyr bil

Nå, du går også ind for hellere at købe en bil der er stor nok til den
krop man har, i stedet for at forsøge at tilpasse kroppen til en af de
der sardindåser de sælger som biler?

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : Lars Frandsen

Dato : 24-07-06 17:04

> Nå, du går også ind for hellere at købe en bil der er stor nok til den
> krop man har, i stedet for at forsøge at tilpasse kroppen til en af de der
> sardindåser de sælger som biler?

Jeg kendte engang en velvoksen gut på 212cm. Det er tvivlsomt, at han kan
tilpasse sin krop til at passe i en Kia Picanto!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-07-06 17:13

Lars Frandsen skrev:

> Jeg kendte engang en velvoksen gut på 212cm. Det er tvivlsomt, at han kan
> tilpasse sin krop til at passe i en Kia Picanto!

Det kan jeg heller ikke se nogen grund til at prøve på.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-07-06 15:07

Tom skrev:
> [...]
> Citat slut:
> Hvad ved den mand dog om hvordan andre bliver lykkeligere over at have en

Det hænger måske sammen med den her:
"– Jeg begynder hver dag med at kaste op over det moderne forbrugerræs."
Det kan da ikke være særlig sundt at kaste op hver morgen.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 15:27

> Det hænger måske sammen med den her:
> "– Jeg begynder hver dag med at kaste op over det moderne forbrugerræs."
> Det kan da ikke være særlig sundt at kaste op hver morgen.

Gad vide om man kan helbrede sådan en sygdom

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 15:52

<...>

Man _må_ kunne købe noget
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-07-06 17:03

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:
>
> <...>

> Man _må_ kunne købe noget
> --
En bil?....:). Nej der er ytringsfrihed her i landet, han har lov at syntes
som han gør, Tom har lov som han gør. EB sælger bare mere ved at trykke Hr.
stuntmands udsagn end Toms ;)).

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-07-06 15:51

Tom skrev:
> Gad vide om man kan helbrede sådan en sygdom

Kan en stor amerikanerøse mon bruges som medicin?

Fra : alexbo

Dato : 24-07-06 14:22

"Tom" skrev

> Hvad ved den mand dog om hvordan andre bliver lykkeligere over at have en
> dyr bil?

Jamen det kan da ikke være det at bilen er dyr der er dejligt,
alle biler i DK er dyre, det er ikke mit indtryk at danske bilejere er
lykkeligere end andre landes bilejere, hvor bilerne er meget billigere.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 15:29

> [...]
> alle biler i DK er dyre, det er ikke mit indtryk at danske bilejere er
> lykkeligere end andre landes bilejere, hvor bilerne er meget billigere.

okay så er vi det man kalder lykkelige fjolser i dk

--
Tom

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-07-06 22:28

Tom wrote:

> [...]

> deres bil.
>
> - Tænk, hvis vi brugte lige så meget energi på at gøre kroppen sund.

Som fattigrøv vil jeg have lov til at være enig med ham.

Hvis jeg havde penge, mente jeg sikker noget andet.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 25-07-06 22:08

> Som fattigrøv vil jeg have lov til at være enig med ham.
>
> Hvis jeg havde penge, mente jeg sikker noget andet.

Hvordan går det med Senatoren? ;)

Cheers,
Daniel

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-07-06 23:21

Daniel Pedersen wrote:

> Hvordan går det med Senatoren? ;)

Den kom sidste uge endnu tættere på en ophugningstilladelse, da ejeren
indkøbte Omega nr 6 til samlingen, det så spøjst ud med sådan 3 ens Omega
Stationcars i korteger fra Kbh.

Et gæt, den bliver hugget op sidst på året.

Mvh. Uffe Ravn