Køreskole i København
Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-07-06 15:57

Hvilke køreskoler kan anbefales i København ?

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Dak

Dato : 20-07-06 17:17

> Hvilke køreskoler kan anbefales i København ?

Øens køreskole på Peder lykkes vej er en glimrende en hvis man ikke har
noget imod et lille trængt rum til teoritimen.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : lindenskov

Dato : 21-07-06 01:05

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message

> Øens køreskole på Peder lykkes vej er en glimrende en hvis man ikke har
> noget imod et lille trængt rum til teoritimen.

http://www.trafikskolerne.dk/

De har flere afdelinger i København. Jeg var på amager og på østerbro. Man
følger ikke et bestemt teorihold. De forskellige teorilektioner ligger flere
gange om ugen på forskellige tidspunkter. Hvis ikke der lige er noget der
passer, eller noget andet kommer i vejen for en teorilektion, kan man tage
den hos en af deres andre afdelinger hvor turnusen er en anden. Simpelt, men
dog et genialt koncept! Er rigtig glad for at have taget mit kørekort hos
dem.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 21-07-06 14:00

"lindenskov" <invalid@invalid.dk.invalid> wrote in message
> [...]
> kan man tage den hos en af deres andre afdelinger hvor turnusen er en
> anden. Simpelt, men dog et genialt koncept! Er rigtig glad for at have

Jeg er igang hos dem, og er nogenlunde tilfreds. Problemet er at det er
forskellige køreskoler, der "arbejder sammen", så alt er ikke ens. På
nørrebro ville læreren f.eks ikke tjekke de indbyggede "checkpoints" på
DVD'erne, og da jeg så var på Amager uden efter blev jeg smidt ud af den
teori time fordi jeg gik videre efter checkpoints, uden at have gennemgået
dem med læreren.
Men hvad, man kan vel ikke få alt for 8000,- og overordnet set er jeg fint
tilfreds med jeg kan gøre det i mit eget tempo :)

Mvh
Allan

Fra : Tommy Jensen

Dato : 25-07-06 16:24

On Thu, 20 Jul 2006 16:57:04 +0200, Tommy Jensen
<usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> wrote:

Er der nogen der har erfaringer med:

City Trafik skolen http://www.citytrafikskolen.dk/

Dansk Trafik skole http://www.dansktrafikskole.dk/

Søernes Trafik skole http://www.soernestrafikskole.dk/

Fra : jacob K

Dato : 25-07-06 22:22

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 20 Jul 2006 16:57:04 +0200, Tommy Jensen
> <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> wrote:
>
> Er der nogen der har erfaringer med:
>
> City Trafik skolen http://www.citytrafikskolen.dk/

har netop taget kortet der, begge prøver i første forsøg, dog med 4-5 timers
ekstra kørsel hvilket var nødvendigt.
Hvis du er typen der frygter teorien mere end praktikken ville jeg nok ikke
anbefale dem, ellers helt ok til den praktiske del.

held og lykke
Jacob K.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 26-07-06 09:18

On Tue, 25 Jul 2006 23:22:19 +0200, "jacob K"
<jkmogensenfjern@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Hvis du er typen der frygter teorien mere end praktikken ville jeg nok ikke
>anbefale dem, ellers helt ok til den praktiske del.

Jeg er mere bekymret over praktikken. Især når man ser hvordan
trafikken i København ofte forløber. Det kan gøre mig lidt nervøs ved
at gå igang.