Daekonline - moms på dækskifte?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-07-06 08:10

Jeg spurgte dækonline om deres priser på montering af nye dæk udført af
deres samarbejdspartnere var inkl. moms og fik følgende svar tilbage:

Hej!
Mange tak for mailen,moms er med i prisen hvis dækket bliver skiftet på
vores monteringsstation,PÅ forhånd tak.

Kind regards / Med Vänlig Hälsning,

Kamila Krysztof
Delticom AG
Brühlstr. 11
30169 Hannover
Tyskland
Tel: 046-37 00 20
Fax: 0049 89 20 80 80 840
Email: kamila.krysztof snabela delti.com

We are constantly trying to improve our service. In order to help us do so,
please be so kind and let us know if this email was helpful to you: Yes / No

--
Per, Esbjerg

Fra : Jens

Dato : 20-07-06 09:28

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> please be so kind and let us know if this email was helpful to you: Yes / No

Jeg har i hvert fald haft en positiv oplevelse med daekonline og en af
deres samarbejdspartnere og så vidt jeg huskede stemte prisen overens
med det jeg fik fortalt på hjemmesiden..

--
Jens