Valg af fjedre...
Fra : Rene LArsen

Dato : 19-07-06 18:05

Hej i gruppen...

Jeg har en ford escort 96 st car......

Så nu kommer jeg og skal have skiftet 2 bag fjedre...

Orginal ford fjedre til cirka 650 stykket incl moms

eller

Høyer Autodele fjedre til 250 stykket incl moms

Kom frisk med jeres vuderinger?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-07-06 18:18

Rene LArsen skrev:

> Høyer Autodele fjedre til 250 stykket incl moms
>
> Kom frisk med jeres vuderinger?

Hvis kvaliteten af de fjedre svarer til kvaliteten af de Høyer
Kadett-tromler jeg købte for et par år siden ville jeg vælge noget andet!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Basil

Dato : 19-07-06 18:16

Rene LArsen tastede følgende:
> [...]
>
> Orginal ford fjedre til cirka 650 stykket incl moms
>
> eller
>
> Høyer Autodele fjedre til 250 stykket incl moms

Kig lidt tilbage i gruppen.
Det svar jeg har set mest er at det du sparer sætter du til ved at du
skal skifte til nogen bedre dele kort tid efter, så du skal altså lave
reparationen 2 gange og til sammenlagt forhøjet pris.
Findes der ikke stadig mærker som Monroe, som kunne være et alternativ
til original?
Kai

Fra : Rene LArsen

Dato : 19-07-06 18:25

> Findes der ikke stadig mærker som Monroe, som kunne være et alternativ
> til original?
> Kai

jo jeg er skam også åben for andre fjedre, men hvor finder jeg så monroe
fjedre ?

Fra : Basil

Dato : 19-07-06 18:27

Rene LArsen har bragt dette til os:

> jo jeg er skam også åben for andre fjedre, men hvor finder jeg så monroe
> fjedre ?

Jeg må melde blank, jeg kan bare huske mærket fra engang...
Kai

Fra : Basil

Dato : 19-07-06 18:32

Basil frembragte:
> Rene LArsen har bragt dette til os:

> Jeg må melde blank, jeg kan bare huske mærket fra engang...
> Kai

Jeg fandt denne: http://www.dosautodele.dk/index.htm
Ham her har garanteret også lige det du skal have, til en god pris:
http://www.autobremsen.dk/
Kai

Fra : ERLO

Dato : 20-07-06 07:47

Der er og?å fjedre på denne adresse
Mhv ERLO
--
***STØDDÆMPERE***
til alle biler haves

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 18:25

"Rene LArsen" <ed_sykes@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Orginal ford fjedre til cirka 650 stykket incl moms
>
> eller
>
> Høyer Autodele fjedre til 250 stykket incl moms

Jeg har engang købt sænkningsfjedre hos tsvansen som i flg andre skulle være
de samme stumper som fætter høyer fører. Det arveste l*rt er lige det som
falder mig ind

--
Tom

Fra : Rene LArsen

Dato : 19-07-06 18:29

> [...]
> være de samme stumper som fætter høyer fører. Det arveste l*rt er lige det

Tjep men jeg skal ikke have sænknings fjedre hos thansen, ganske alm fjedre
ikke andet så kender du et godt alternativ til de orginale dyre fjedre hos
ford så smid da endelig en note eller link til en forhandler som handler
nogle gode fjedre til en pris under orginal ford pris på fjedre

Fra : Brian

Dato : 19-07-06 23:34

> [...]
> fjedre hos ford så smid da endelig en note eller link til en forhandler
> som handler nogle gode fjedre til en pris under orginal ford pris på

Har du hørt hos FTZ eller Bak & Uhrenfeldt?

Fra : Rene LArsen

Dato : 20-07-06 00:00

> Har du hørt hos FTZ eller Bak & Uhrenfeldt?

dem har jeg ikke lige hørt ringer da til dem imorgen ellers er alternativ at
rende til huggeren det er jo en gammel bil så vil sku ikke spendere alt for
meget på den.... den skal nødigt stå mere i løs salg pga reservedele..
griner....

Fra : Rene LArsen

Dato : 20-07-06 08:44

hmmm Bak og Uhrenfeldt hander ikke lige med private.....

Fra : Brian

Dato : 20-07-06 15:12

Rene LArsen skrev:

> hmmm Bak og Uhrenfeldt hander ikke lige med private.....

Det er da noget nyt.

/Brian

Fra : Rene LArsen

Dato : 20-07-06 15:51

> Det er da noget nyt.
>
> /Brian

Tja jeg ved det heller ikke det var den melding jeg fik her til morgen da
jeg ringede til deres aalborg afdeling

Fra : Brian

Dato : 20-07-06 16:07

Rene LArsen skrev:

> Tja jeg ved det heller ikke det var den melding jeg fik her til
> morgen da jeg ringede til deres aalborg afdeling

I en anden tråd for nogle uger siden, var B&U også oppe at
vende, med hensyn på salg til private. Der blev Aalborg nævnt
af en gut, der havde handlet der som privat.

Her i Horsens kan man også handle som privat, det burde da
være samme politik over hele landet.

/Brian

Fra : alexbo

Dato : 20-07-06 17:28

"Brian" skrev

> Det er da noget nyt.

Ja fra 1/7

mvh
Alex Christensen

Fra : Brian

Dato : 20-07-06 20:47

alexbo skrev:
> "Brian" skrev

> Ja fra 1/7

Okay, sikke noget klyt

/Brian

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-07-06 08:22

Rene LArsen wrote:

> hmmm Bak og Uhrenfeldt hander ikke lige med private.....

Jeg _har hørt_ at FTZ kræver momsnummer nu. Så er der Mekonomen tilbage.

--
vh
Torben