Serviceprogram
Fra : Rune

Dato : 18-07-06 12:55

Er der nogle her i gruppen der har kendskab til et program hvori jeg
kan taste hændelser og reperationer foretaget på min bil, så jeg
altid ved hvornår der sidst er skiftet olie, bremser, tandrem mv.??
Evt. et program der kender bilens serviceinterval så jeg kan få
advarsel ved olieskift og tandrem mv.

med venlig hilsen

Rune

Fra : Jens

Dato : 18-07-06 13:10

Rune skrev:

> [...]
> altid ved hvornår der sidst er skiftet olie, bremser, tandrem mv.??
> Evt. et program der kender bilens serviceinterval så jeg kan få

Hvad er det for en bil?

Som udgangspunkt skal tandremskift, olieskift osv jo noteres i en
servicebog og helst gerne stemples af et værksted. Men et desideret
computerprogram kender jeg ikke, jeg ville dog forslå dig at lave
noget i excel måske eller noget.

--
Jens

Fra : Rune

Dato : 18-07-06 13:31

man kunne jo være heldig at der allerede fandtes noget til min gode
gamle Seat Cordoba.
Men du har nok ret. Jeg mpå selv igang med Excel.

Rune