Hvordan skiller jeg vinduet ad?
Fra : rasmus

Dato : 15-07-06 20:08

Som det kan ses her: http://img156.imageshack.us/img156/8813/1161681aw5.jpg
er "midtersprodsen" i mit vindue rustet. Jeg tænker at tage den ud, slibe
den ned og male den igen. Men jeg er usikker på hvordan jeg får den taget
af.

Som det kan ses her: http://img147.imageshack.us/img147/1097/1161682wj2.jpg
er der på indersiden af døren en skrue der oplagt skal løsnes, med det synes
ikke at være nok. Mon der sidder endnu en skrue inde i panelet?

Bil: Hyundai Elantra 1999 st.car

På forhånd tak.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-07-06 20:22

"rasmus" <ingenemailstilmig@tak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indersiden af døren en skrue der oplagt skal løsnes, med det synes ikke at
> være nok. Mon der sidder endnu en skrue inde i panelet?

Mon ikke der sidder en nedefra, som du kommer
til ved at fjerne dørbeklædningen??

Fra : rasmus

Dato : 15-07-06 21:08

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> wrote in message
> "rasmus" <ingenemailstilmig@tak.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke der sidder en nedefra, som du kommer
> til ved at fjerne dørbeklædningen??

Tak for svar.

Kom til at tænke på hvad en ny midterspros mon koster, Altså om det
overhovedet kan betale sig at lave rust på den?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-07-06 21:26

> Tak for svar.
>
> Kom til at tænke på hvad en ny midterspros mon koster, Altså om det
> overhovedet kan betale sig at lave rust på den?

Jeg ville også købe en ny, det vil ruste der igen med det samme, hvis du
selv laver det.

Niels

Fra : rasmus

Dato : 15-07-06 21:31

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg ville også købe en ny, det vil ruste der igen med det samme, hvis du
> selv laver det.
>
> Niels

Hvor køber man sådan 2 stk billigst (bor ved Århus)?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-07-06 21:51

> Hvor køber man sådan 2 stk billigst (bor ved Århus)?

De fås nok kun hos en autoriseret forhandler, du må ringe og tjekke prisen.
Alternativt kan man jo altid få en prof. lakerer til at male dem om.

Niels

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-07-06 21:09

rasmus skrev:

> [...]
> er der på indersiden af døren en skrue der oplagt skal løsnes, med det synes
> ikke at være nok. Mon der sidder endnu en skrue inde i panelet?

Det er lidt bøvlet. Men du skal have beklædningen af. Og så vidt jeg
husker have sideruden ud. Kan vist også lade sig gøre ved at køre den
ned, men det er vist lige så hurtigt lige at fjerne den. Så sidder
skinnen med en eller to skruer ned i døren. Trekant ruden skal også
fjernes og skinnen drejes. Som sagt lidt bøvlet. Men jeg har skiftet en
del på reklamation dengang.

--
MVH

Ib Jakobsen