Brugt Renault Scenic
Fra : Anders Sørensen

Dato : 15-07-06 16:11

Hej alle

En af mine bekendte har forelsket sig i en Renault Scenic 1.6 16V fra
1/2000.
Den har kørt 139.000 km.

Jeg har lovet at tage med ud og se på den søndag.
Er der noget særligt jeg skal se efter på sådan en bil?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-06 21:27

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:f41ib2du8dbbm6rjjmtk58af159rpa80mc@4ax.com...
> [...]
> Den har kørt 139.000 km.
>
> Jeg har lovet at tage med ud og se på den søndag.
> Er der noget særligt jeg skal se efter på sådan en bil?

Rust ved overgang mellem bagkofanger og bageste skærmkant.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 15-07-06 21:55

> [...]
> Den har kørt 139.000 km.
>
> Jeg har lovet at tage med ud og se på den søndag.
> Er der noget særligt jeg skal se efter på sådan en bil?

På bilbasens hjemmeside under biltest,kan du købe en brugttest af den.

Niels

Fra : Kim Kristensen

Dato : 16-07-06 02:06

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> På bilbasens hjemmeside under biltest,kan du købe en brugttest af den.
>
> Niels

Der er også et par stykker her, gratis i øvrigt.

http://www.bilnorge.no/pdf/2003_-_BRUKT-TESTER/05-03_Renault_Megane_Senic_.pdf

http://www.automotorsport.se/biltester/biltest.asp?url=2004/0417/041704.html

Med venlig hilsen Kim