http://affordablesupercars.dk/
Fra : MK

Dato : 15-07-06 05:44

Er der nogen, der kan anbefale dette firma?
Alstå på grundlag af en erfaring og ikke en formodning.

Det drejer sig om denne ydelse:
http://affordablesupercars.dk/serv04.htm

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 15-07-06 08:54

MK wrote:
> Er der nogen, der kan anbefale dette firma?
> Alstå på grundlag af en erfaring og ikke en formodning.
>
> Det drejer sig om denne ydelse:
> http://affordablesupercars.dk/serv04.htm

Nope, men så'n en Nissan Skyline ser da ud til at være sjov.

Knus
Regnar

Fra : Psypher

Dato : 15-07-06 09:31

"MK" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan anbefale dette firma?
> Alstå på grundlag af en erfaring og ikke en formodning.
>
> Det drejer sig om denne ydelse:
> http://affordablesupercars.dk/serv04.htm

Hejsa.

kender firmaet ret godt, de yder en ret god service og er
100 % til at stole på.

Bortset fra det, så er den skyline alt for fed,
den kører som en go kart, havde jeg ikke lige købt hus,
så var det min.

Hils ham fra Poulsen.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-07-06 18:55

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> kender firmaet ret godt, de yder en ret god service og er
> 100 % til at stole på.

Papir, I.net er slemt taknemligt. men de skriver meget informativt, ærligt.

> Bortset fra det, så er den skyline alt for fed,
> den kører som en go kart, havde jeg ikke lige købt hus,
> så var det min.

Den er slemt najs :).

Fra : Psypher

Dato : 15-07-06 23:24

">> kender firmaet ret godt, de yder en ret god service og er

> Papir, I.net er slemt taknemligt. men de skriver meget informativt,
> ærligt.

Kender manden bag firmaet, derfor jeg skriver som jeg gør.
Lidt farvet bliver det selvfølgelig men har kendt ham i mange år.

> Den er slemt najs :).

ville ønske jeg havde den herhjemme, jeg var selv med oppe og hente den,
den kører fedt.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02