Hvilken bil?
Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-07-06 23:53

I går, fredag, sendte de mig en tur til Tyskland.

Ude på motorvejen mellem Hamborg og Bremen spottede jeg en sportsvogn
jeg ikke syntes at kende.

Den var stor, selvom det kun var en to-personers eller 2+2.

Den havde lidt mågevinger bag på. De gik skråt ud af. Og i dem sad
lygterne, der alle var små og runde.

Jeg er sikker på at det var en nyere model.

--
MVH Finn Arbejdsgiverne brokker sig over at det ikke er til at finde
dansk arbejdskraft til serviceerhvervene. De kan da bare begynde at

Fra : Lars

Dato : 15-07-06 05:16

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message
>I går, fredag, sendte de mig en tur til Tyskland.

> Den havde lidt mågevinger bag på. De gik skråt ud af. Og i dem sad
> lygterne, der alle var små og runde.

Denne?
http://members.fortunecity.com/freecarwallpapers/images/maserati_3200gt_04.jpg
vh Lars

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-07-06 09:30

Lars skrev:
> Denne?
> http://members.fortunecity.com/freecarwallpapers/images/maserati_3200gt_04.jpg

Nej, "vingerne" vendte op af. De var ikke så markante som på en gammel
amerikanerøse, men de var der.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 15-07-06 09:27

> [...]
> lygterne, der alle var små og runde.
>
> Jeg er sikker på at det var en nyere model.

Denne her, måske?
http://www.spykercars.nl/?pag=8

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-07-06 09:34

Michael Kirkegaard skrev:
> Denne her, måske?
> http://www.spykercars.nl/?pag=8

Nu er der ingen billede af den bagfra, så jeg kan ikke se om den har
"vinger".

Men den har også tag/tagbøjler.