Gør-det-selv værksted i Kolding/Fredericia~
Fra : Jesper Thomsen

Dato : 14-07-06 11:50

Hejsa

Jeg er lidt misundelig på de gør-det-selv værksteder som findes i
KBH-området - er der noget tilsvarende i trekantsområdet? Jeg ville gerne
kunne spare de dyre mekanikertimer når man alliwl kan ordne det meste
selv....

/Jesper

Fra : John Sahl

Dato : 14-07-06 12:01

Jesper Thomsen wrote:
> [...]
> KBH-området - er der noget tilsvarende i trekantsområdet? Jeg ville
> gerne kunne spare de dyre mekanikertimer når man alliwl kan ordne det

Der ligger et ude i Pjedsted..

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 14-07-06 12:12

"John Sahl" <spamtrap9@mandezonen.dk> wrote in message

> Der ligger et ude i Pjedsted..
>
> --

Thanks - Langt u' å ø laan'

Har du evt. nogen kontaktinfo eller lign?

/jesper

Fra : Brian

Dato : 14-07-06 12:46

"Jesper Thomsen" <jnt@thomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Thanks - Langt u' å ø laan'
>
> Har du evt. nogen kontaktinfo eller lign?

JFGI
Trekantens Fritidsværksted gør det selv værksted
Pjedstedvej 51
7000 Fredericia
tlf : 75 95 46 60

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 14-07-06 13:03

"Brian" <Suzuki@cool.dk> wrote in message
> "Jesper Thomsen" <jnt@thomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> JFGI
> Trekantens Fritidsværksted gør det selv værksted
> [...]
For faen det er guld! Tak for det...

Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-07-06 13:33

Jesper Thomsen skrev:
> [...]
> KBH-området - er der noget tilsvarende i trekantsområdet? Jeg ville gerne
> kunne spare de dyre mekanikertimer når man alliwl kan ordne det meste

Hvis der er andre der også leder efter et gør det selv værksted (eller
kender et der ikke er på listen) så se her :
http://www.netrep.dk/gor-det-selv1.htm

Mikkel