Cykelholder til anhængertræk
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-07-06 10:46

Hej -

Jeg søger en cykelholder til anhængertrækket - helst til 3 cykler, hvis det
kan lade sig gøre.

Hvad kan I anbefale - og hvilke gode råd og vejledninger kan I give.

På forhånd tak for svarene.

- Jensby

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 14-07-06 11:10

Jan Bang Jensby wrote:

> Jeg søger en cykelholder til anhængertrækket - helst til 3 cykler,
> hvis det kan lade sig gøre.
>
> Hvad kan I anbefale - og hvilke gode råd og vejledninger kan I give.

Jeg kan ikke lige på stående fod huske hvad min hedder. Det er en af dem
hvor cyklerne stilles på en "hylde" og pedalarmen spændes fast. Med et
udvidelseskit kan den tage tre cykler og den kan foldes bagud således at
bagklappen kan åbnes uden at man skal tage cyklerne af. Negative ting: Tjae,
den er svinedyr, dvs. over 3kkr :-/

Mail mig lige så jeg husker at kigge efter når jeg kommer hjem.

Ebbe

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 14-07-06 12:13

Ebbe Kristensen wrote:

> [...]
> således at bagklappen kan åbnes uden at man skal tage cyklerne af.
> Negative ting: Tjae, den er svinedyr, dvs. over 3kkr :-/

Og i nu er jeg så kommet i tanke om hvad den hedder:

Twinny Load Ergo CK. Lavet i Holland og jeg har ikke kunnet finde
beskrivelser af den på umiddelbart forståelige sprog, så dette link er altså
på hollandsk:

http://www.twinnyload.nl/producten/ergo.htm

Jeg købte den hos Svorin Cykler på Buddingevej i Gladsaxe. Vær opmærksom på
at den danske importør kan være noget tung at danse med. F.eks. var det
platumuligt for Svorin at få en pris inden købet.

Ebbe

Fra : JS

Dato : 14-07-06 15:44

Jan Bang Jensby wrote:
> Hej -
>
> Jeg søger en cykelholder til anhængertrækket - helst til 3 cykler,
> hvis det kan lade sig gøre.
>
> Hvad kan I anbefale - og hvilke gode råd og vejledninger kan I give.

Thule. Fås til to eller tre og er perfekt at køre med.

Fra : Leo Jensen

Dato : 14-07-06 19:17

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERN@FJERNdatea.dk> skrev i en meddelelse
> Hej -
>
> Jeg søger en cykelholder til anhængertrækket - helst til 3 cykler, hvis
> det kan lade sig gøre.
>
> Hvad kan I anbefale - og hvilke gode råd og vejledninger kan I give.

I den rimelige prisklasse laver Thule et til 3 cykler: HangOn 970-3. Jeg har
kørt til sydeuropa 5-6 gange med det med 3 cykler på. 3 af turene var bag på
en sænket Honda Civic, der reelt set var uaffjedret ved fuldt læs. Stativet
havde en betydeligt mildere tur bag på Jaguaren denne gang

MVH Leo