Der über Sierra RS Cosworth :)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-07-06 08:31

Dyret: http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/DSC05845.jpg

:)
-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-07-06 08:42

> Dyret: http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/DSC05845.jpg
>
> :)
> -M
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

Hvis andre har samme interesse, er der en tilsvarende til salg.
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=972135&page=1

Niels

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-07-06 08:48

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis andre har samme interesse, er der en tilsvarende til salg.
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=972135&page=1

Det er korrekt det er en lignende bil, men der er visse forskelle på dem.
Min er 100% original, intet gøgl med den, og så har min kun gået 39.637 km.
Men derudover er Christians(den hvide til salg) en SUPERFLOT bil, jeg
overvejede selv at købe den inden jeg fandt den jeg har her.
Det skal med det samme siges at min IKKE er til salg. :)

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-07-06 11:38

Morten Lorenzen skrev:

> Det er korrekt det er en lignende bil, men der er visse forskelle på
> dem. Min er 100% original,

Tillad at jeg lufter min uvidenhed:
Sådan en Cosworth-motor, er den altid med turbo?
Kan en mekaniker "af vanvare" komme til at putte en
Cosworth-motor i en almindelig Sierra, uden at vide det?

Peter Schrøder

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-06 12:03

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Tillad at jeg lufter min uvidenhed:
> Sådan en Cosworth-motor, er den altid med turbo?

Ja af dem jeg kender.

> Kan en mekaniker "af vanvare" komme til at putte en
> Cosworth-motor i en almindelig Sierra, uden at vide det?

Nej, topstykket er med 16 ventiler og det står HAMRET ind i toppen at det er
en cosworth top og så er den også farvet i skrigende rød, grøn eller blå

--
Tom

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-07-06 12:43

Tom skrev:

> Nej, topstykket er med 16 ventiler og det står HAMRET ind i toppen at
> det er en cosworth top og så er den også farvet i skrigende rød, grøn
> eller blå

Fino fino. Tak for det

Peter Schrøder

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-07-06 13:23

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Tillad at jeg lufter min uvidenhed:
> Sådan en Cosworth-motor, er den altid med turbo?

Nej, Cosworth er den mest vindende motorfabriken i F1 nogensinde, og mange
af motorerne er lavet uden turbo. Også til gadebiler er de lavet uden turbo,
f.eks. visse ældre Escort'er.

> Kan en mekaniker "af vanvare" komme til at putte en
> Cosworth-motor i en almindelig Sierra, uden at vide det?

Det håber jeg ikke :)
Se billede af motoren andetsteds i tråden.

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Frederik

Dato : 14-07-06 12:36

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overvejede selv at købe den inden jeg fandt den jeg har her.
> Det skal med det samme siges at min IKKE er til salg. :)

Hvorfor køre sådan noget langsomt gøgl... :)

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=931328&page=1

Selvom han overdriver topfarten lidt... Ville jeg s'gu gerne købe den og
anlægge vokuhila.

Ellers fed Cossie, kan tydeligt huske dagene i Bjerringbro, hvor enhver 1,6
cl med respekt for sig selv, havde fået monteret stylingsættet hjemme på
gården. :)

Mvh.

Frederik

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-07-06 13:27

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

> Hvorfor køre sådan noget langsomt gøgl... :)

Der var en dansk Golf IV R32 der fik lidt gøglerbaghjul forleden, jeg tror
ikke han syntes den var langsom ;)

> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=931328&page=1
>
> Selvom han overdriver topfarten lidt... Ville jeg s'gu gerne købe den og
> anlægge vokuhila.

Jeg synes også topfarten lyder helt vild. - Jeg har kørt 300 i en Ferrari
for ikke så længe siden, og der skal altså PÆNT MANGE hk til at hive dem
over 300, der begynder vindmodstanden altså at blive en faktor.
Som du også kan se i min signatur er jeg også til BMW, men drømmen er stadig
en 911 :)

> Ellers fed Cossie, kan tydeligt huske dagene i Bjerringbro, hvor enhver
> 1,6
> cl med respekt for sig selv, havde fået monteret stylingsættet hjemme på
> gården. :)

Tak tak... Men samtidigt beskriver du også et af de "problemer" der er med
sådan en bil. - Folk der ikke ved noget om biler(og dem er desværre flest
af) ved ikke hvad pokker det er for en, og tror det er en gejlet 1,6'er :(

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Frederik

Dato : 14-07-06 13:06

> [...]
> overvejede selv at købe den inden jeg fandt den jeg har her.
> Det skal med det samme siges at min IKKE er til salg. :)

Såfremt du ikke har set det, er der en anmeldelse fra 1986 her:
http://www.autocarmag.com/RoadTest_Summary.asp?RT=200098

Det er med den røde blok.

Mvh.

Frederik

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-07-06 13:21

> Såfremt du ikke har set det, er der en anmeldelse fra 1986 her:
> http://www.autocarmag.com/RoadTest_Summary.asp?RT=200098

Har den gemt som PDF ;)

> Det er med den røde blok.

Præcis som min :)

http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/DSC05860.jpg

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : tom jensen

Dato : 15-07-06 00:13

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis andre har samme interesse, er der en tilsvarende til salg.
> [...]

hej
jeg tror det var den jeg så igår ved middagstid ved bilka i viborg på prøve
nummerplader .

den så sgu fin ud

jeg var ellers ved at tro det var mortens der var på visit

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : John Sahl

Dato : 14-07-06 08:47

Morten Lorenzen wrote:
> Dyret: http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/DSC05845.jpg

Det er meget muligt det er en klassiker, men et sæt voldsomme racing-style
aludrenge og dæk ville klæde den SÅ meget bedre..

--
Med venlig hilsen / Best Regards
John Sahl / Idérig fanden

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-07-06 08:30

Morten Lorenzen wrote:
> Dyret: http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/DSC05845.jpg

Ja se, det er sådan en Sierra skal se ud

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-07-06 09:50

Den Sat, 15 Jul 2006 09:29:48 +0200 sendte "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> følgende røgsignaler:

>Ja se, det er sådan en Sierra skal se ud

Jeg må blankt erkende at jeg aldrig har kunne udstå hatchback-modellen
af Sierra'en, så for mig er en Sierra pr. definition en sedan.
Desværre fandtes de vist ikke som 2-dørs sedan lige som Taunus'en.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører