Nogen der har erfaring med chiptuning af O~
Fra : Mogens Larsen

Dato : 12-07-06 20:21

Hejsa

Er der nogen af jer der har erfaring med at chiptune en Opel Vectra DTI.
Jeg tænker her på hvad effektforøgelser er og hvilken indflydelse det har
på brændstoføkonomien......

Mvh
Mogens Larsen

Fra : Møller

Dato : 13-07-06 10:08

"Mogens Larsen" <mogens.larsen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg tænker her på hvad effektforøgelser er og hvilken indflydelse det har

Du er altså ikke interesseret i, at forsikringen måske siger fra
Og evt. garanti, reklamationsret bortfalder.
Hvilket kan have indflydelse på privatøkonomien.
http://scantune.dk/
Møller

Fra : Mogens Larsen

Dato : 13-07-06 16:40

Der er ikke garanti på den længere, da den er 5 år gammel. Hvis
jeg får den chipoptimeret kan forsikringsselskabet vel ikke se noget
uden at have den på rullefelt......???
Jeg ville bare gerne vide noget om hvordan bilen kører efter en
chipoptimering
og om man kan forvente at køre længere pr. liter.

Mvh
Mogens

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 14-07-06 05:57