Større hjul på en Brenderup-trailer?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-07-06 12:04

Vi har en Brennerup Bravo med *adderk* 8" trillebørshjul - kan/må man sætte
sine helt egne hjul/spacers på?

Eller er der nogen der ved om Brennerup har et "opgraderings-sæt"?

Har prøvet med nogen 13" hjul jeg havde til overs - men de går på på
bagsiden af dækket - ellers er der plads nok i skærmen.

Mener at vide at man må bygge sin trailer selv - eller sådan *har* det i
hvert fald været engang.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Q

Dato : 12-07-06 19:11

> [...]
> bagsiden af dækket - ellers er der plads nok i skærmen.
>
> Mener at vide at man må bygge sin trailer selv - eller sådan *har* det i

Det plejer at være noget med at købe en større aksel + en ny typegodkendelse
+ syn..

MAO: Glem det

/peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-07-06 21:33

Q skrev:

> Det plejer at være noget med at købe en større aksel + en ny
> typegodkendelse + syn..
>
> MAO: Glem det

Ja - dét må du nok sige så!

Har lige lejet en 1000 kg's trailer ½ dag for 160 kr, mener jeg han sagde -
så nu klarer jeg mig lidt
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-07-06 21:50

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Har lige lejet en 1000 kg's trailer ½ dag for 160 kr, mener jeg han sagde -
> så nu klarer jeg mig lidt

Er det ikke noget med at man kan låne trailere gratis ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-07-06 04:02

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Er det ikke noget med at man kan låne trailere gratis ???

Jo - ved køb af et-eller-andet i Silvan e.l.

De er dog ikke så mastodont-store som den jeg får - tar lige et billede af
ekvipagen d. 22.7.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-07-06 05:22

"Hans Paulin (6310)" skriver:

Næh: https://www.freetrailer.dk/site

> De er dog ikke så mastodont-store som den jeg får - tar lige et billede af
> ekvipagen d. 22.7.

Okay.....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-07-06 06:33

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Næh: https://www.freetrailer.dk/site

Okay!

Passer dog ikke med den 22.7. - skal osse bruge en rimelig stor én!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd