Låsebolte spørgsmål?
Fra : okp

Dato : 12-07-06 08:55

Hej.

Jeg har lige anskaffet et par brugte alu-fælge, men der fulgte ikke
låsebolte med. Og så var det lige jeg tænkte:
Hvor mange låsebolte bruger til en fælg? 1 stk er vel nok, eller hvad?

Og er de egentlig nødvendige? Fælgene m.dæk har vel en max nypris på 8000
kr.

mvh Christian

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 12-07-06 09:06

okp skrev:

> [...]
> Hvor mange låsebolte bruger til en fælg? 1 stk er vel nok, eller hvad?
>
> Og er de egentlig nødvendige? Fælgene m.dæk har vel en max nypris på 8000

Køb et sæt med 4 i, et til hvert hjul.

Er de nødvendige? Er det nødvendigt med en alarm på bilen? Er det
nødvendigt med kaskoforsikring?
Jeg har låsebolte på min bil i håb om at de går videre til næste
hvis der er nogen som synes mine fælge er pænere på deres bil.
Men vil de have dem, så skal de nok pille dem af uanset hvor mange
låsebolte der sidder på.

Mikael