TMC .... Det virker ikke (efter hensigten ~
Fra : BJ

Dato : 11-07-06 16:39

Er lige kørt fra Odense til Vejle.

Kæmpe kø i syd- og nordgående retning ved/fra Skærup rasteplads.

Tror I jeg fik TMC på noget tidspunkt..... nope.

Nu må de altså til at tage sig sammen ... et eller andet sted.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : GiWeo

Dato : 11-07-06 17:17

Hejsa

>Er lige kørt fra Odense til Vejle.
>Kæmpe kø i syd- og nordgående retning ved/fra Skærup rasteplads.
>Tror I jeg fik TMC på noget tidspunkt..... nope.
>Nu må de altså til at tage sig sammen ... et eller andet sted.

Så ringede du vel til Vejdirektoratet på 80202060 (gratis) og oplyste
om køen, så den kunne blive oprettet på TMC ?

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : BJ

Dato : 11-07-06 17:20

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så ringede du vel til Vejdirektoratet på 80202060 (gratis) og oplyste
> om køen, så den kunne blive oprettet på TMC ?

Nej, jeg ringede direkte til TIC og talte med en venlig gut/mand.

Desværre har jeg ikke mulighed for Internet i min potte, for her var det
opdateret.....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Eliasen

Dato : 11-07-06 17:34

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nej, jeg ringede direkte til TIC og talte med en venlig gut/mand.
>
> Desværre har jeg ikke mulighed for Internet i min potte, for her var

Du ringede altså til de samme mennesker som GiWeo omtaler. TIC er en del
af Vejdirektoratet.

--
Eliasen
www.tomtom-user.dk - Europas største TomTom-forum.

Fra : BJ

Dato : 11-07-06 17:36

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du ringede altså til de samme mennesker som GiWeo omtaler. TIC er en del
> af Vejdirektoratet.

Det gjorde jeg så.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-07-06 17:50

Den Tue, 11 Jul 2006 18:36:13 +0200 sendte "BJ"
<mrbearSL@ETpost.tele.dk> følgende røgsignaler:

>"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Det gjorde jeg så.

Kunne det være denne her der gav bilkøer?
http://ekstrabladet.dk/112/article210612.ece

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : BJ

Dato : 11-07-06 17:53

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kunne det være denne her der gav bilkøer?
> http://ekstrabladet.dk/112/article210612.ece

Jeg er ikke bekendt med årsagen, men det lyder yderst plausibelt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~