Ekstra bil - gammel bil ?
Fra : Ukendt

Dato : 10-07-06 20:28

Jeg går lidt og kigger lidt efter en gammel vogn - ca 10 år som skal bruges
til småture i det lokale område.
Det jeg er mest bange for er rust fordi det er forholdsvis dyrt at få
lavet - og kan ikke selv.
Overvejede en Ford mondeo men det er nok forkert hvis man er bange for rust.

Vi bør i Malmø og overvejede derfor en Volvo fordi det måske er nemt at få
reservedele til sådan en.
Men hvordan har Volvo det med rust ?
Hvad kan jeg ellers kigge efter når priserne er maks 30.000 svkr og gerne
vil undgå rust.
Det skal være i Mondeo / Passat størrelse.

Hvad med det som jeg har kigget på :

http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=19731EC384356C
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=72CCAB13E3598D
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=67ADEC29E263C3
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=04549D62EF021C
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=92D918937A6285
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=377B65AE12C7D2
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=98E08F1638AEF5

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-06 20:51

"Allan M" <allanatallanmdotdkfjernogså> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavet - og kan ikke selv.
> Overvejede en Ford mondeo men det er nok forkert hvis man er bange for

Det vil jeg ikke give dig ret i. Rustarbejde koster sjældent mere end så
meget andet. Man skal bare vænne sig til den grimme tanke med at få skåret
noget metal ud af bilen og sat noget nyt i.
At få sat en ny skærmkant i kan fåes for ca. 1.500,- og sammenlignet med så
meget andet rep. der kan løbe op i astronomiske beløb......
Men jeg kan heller ikke anbefale mondeo hvis man er bekymret for rust

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-06 21:06

Allan M wrote:
> [...]
> gerne vil undgå rust.
> Det skal være i Mondeo / Passat størrelse.

Hvis du er bange for rust, så skal du i hvertfald holde dig langt fra
Volvo's 440/460 serie, de ruster fælt meget.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport