Peugeot 406 1,8 S
Fra : belial

Dato : 09-07-06 17:46

Står og overvejer meget stærk at købe en Peugeot 406 1,8 S. Den har kørt
183.000 og er fra 4/98. Umiddelbart ser bilen utrolig godt ud indvendig,
udvendig og under bunden. Nogen der har erfaringer med denne bil?
Fordele/ulemper? Jeg har ikke tidligere haft en Peugeot, så jeg ved desværre
ikke så meget om dem.

Fra : Galaxy

Dato : 10-07-06 06:59

Er det ikke den model med kun 90 hk som de producerede for at prisen i DK
skulle holdes under 200000. Dem er der ikke solgt mange af, og 90 hk i en så
stor bil, bliver nok lige lidt nok...

Lars.