vindfang ?
Fra : MVN

Dato : 09-07-06 15:22

jeg ved ikke om det hedder det,men det er det der gør at man kan have åbne
vinduer i regnvejr o.l. det der sidder på døren lige over ruden...

jeg har en kia cerato jeg vil have det i,jeg ved ikke hvad det koster eller
om man kan få det,men søger helst ikke noget stationært,evt noget der kan
klikkes på og af... findes dette ?

Martin

Fra : MVN

Dato : 09-07-06 15:25

> jeg har en kia cerato jeg vil have det i,jeg ved ikke hvad det koster
> eller om man kan få det,men søger helst ikke noget stationært,evt noget
> der kan klikkes på og af... findes dette ?

det behøver selvfølgelig ikke være specielt bygget til kia cerato,bare et
link eller noget ville være fint....
så finder jeg ud af resten

Martin

Fra : TDN

Dato : 09-07-06 15:51

"MVN" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller om man kan få det,men søger helst ikke noget stationært,evt noget
> der kan klikkes på og af... findes dette ?

Det hedder vindafvisere:

http://www.biludstyr.dk/produkter/agenturoversigt/climair/

Mvh
Thomas