Ny køletaske 12 volt.
Fra : LazyBoy62

Dato : 09-07-06 12:50

Hey...

Jeg skal bruge en ny køletaske til min Volvo V70.
Min. 24 Liter.
Har set priserne svinger fra 299- til 1499 Kr.

Det ville være dejligt at kunne snuppe sig en rigtig kold pilsner fra
kassen,
efter en lang køretur !

Kan I anbefale et specielt mærke/model ?? Eller butik ?

Lasse T. Jørgensen

Email: joerlund@mail.dk
Webside: http://www.sitecenter.dk/joerlund

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-06 13:44

"LazyBoy62" <joerlund_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hey...
>
> Jeg skal bruge en ny køletaske til min Volvo V70.
> Min. 24 Liter.
> Har set priserne svinger fra 299- til 1499 Kr.

Har denne her
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8529&Grp=&n=40100&KundeID=
fra Harald Nyborg, og den gør det sku godt, bruger den hver dag på arbejde,
og jeg har ingen problemer med, at holde vand og mad koldt.

mvh.
Dannie

Fra : Lars Hansen

Dato : 09-07-06 14:11

> [...]
> kassen,
> efter en lang køretur !
>
> Kan I anbefale et specielt mærke/model ?? Eller butik ?

Hej Lasse

Ifølge DR´s Rabatten vandt den fra Harald Nyborg til 248,- klart over alle
de andre. Eventuelt kan du se testen på www.dr.dk/rabatten.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-07-06 14:48

> Hej Lasse
>
> Ifølge DR´s Rabatten vandt den fra Harald Nyborg til 248,- klart over alle
> [...]

Nu testede de jo kun to køletasker med blæser, så at sige "alle de andre" er
måske en smule overdrevet.

Niels

Fra : Lars Hansen

Dato : 09-07-06 16:07

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu testede de jo kun to køletasker med blæser, så at sige "alle de andre"
> er måske en smule overdrevet.
>
> Niels

Ok, jeg huskede det bare som om der var tre eller fire....... hvoraf den ene
var temmeligt dyr.... Sorry.
(Egentlig dækker "alle de andre" vel også selvom der kun var to.. )

Mvh
Lars Hansen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-07-06 16:33

LazyBoy62 wrote:
> [...]
> kassen,
> efter en lang køretur !
>
> Kan I anbefale et specielt mærke/model ?? Eller butik ?

Jeg købte sådan en her:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=723383367&n=383380482&pn=383380487
for ca. 5-6 år siden og det har jeg ikke fortrudt endnu.
Jeg købte den dog ikke hos T Hansen (mener at det var hos Harald N dengang)
Vi bruger den når vi er på tur i bilen, men har også brugt den som køleskab
i vores CampLet når vi har været afsted på camping.
Som køleskab har den typisk kørt i ca. 14 dage uafbrudt (på en 220/12V
omformer) + både turen ud/hjem i bilen på 12V og den funker bare til UG med
kryds og slange.
Det ene år havde vi købt en pakke røde pølser (som "nød-mad") og de blev
først fundet frem igen på hjemvejen og der var de dybfrosne efter godt 14
dage i køleboksen (de var ikke frosne da de blev lagt i).
Jeg har dog ikke afprøvet varmefunktionen i den endnu.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-07-06 16:37

Per Beer Hansen wrote:

> Jeg købte sådan en her:
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=723383367&n=383380482&pn=383380487

Ups og jeg ser så lige nu, at du søger en på minimum 24 liter, min er kun på
18 liter, sorry

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jens U. K.

Dato : 10-07-06 09:44

"LazyBoy62" <joerlund_@mail.dk> wrote in message

> Det ville være dejligt at kunne snuppe sig en rigtig kold pilsner fra
> kassen,
> efter en lang køretur !
>
> Kan I anbefale et specielt mærke/model ?? Eller butik ?

I Irma har de nogen påskebryg fra Køge. De er rigtig gode, men du skal nok
ikke drikke for mange - der er vist 7-8 volt i svjh

Fra : Rune Larsen

Dato : 11-07-06 00:42

Jens U. K. wrote:

> I Irma har de nogen påskebryg fra Køge. De er rigtig gode, men du skal
> nok ikke drikke for mange - der er vist 7-8 volt i svjh

LOL!