Ridset kofanger
Fra : Peter Pan

Dato : 07-07-06 16:22

Hej.

Hvor i Roskilde kan man med økonomisk fordel få udbedret en lille ridse på
hjørnet af kofangeren.
Bilen var pludselig større end den plejer at være ;-(

Peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-07-06 16:32

Peter Pan skriver:

> Hvor i Roskilde kan man med økonomisk fordel få udbedret en lille ridse på
> hjørnet af kofangeren.

Chipsaway.

Bo (netop fra Roskile svjh) poster jævnligt her, han virker seriøs.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 07-07-06 17:20

> Peter Pan skriver:

> Chipsaway.
>
> Bo (netop fra Roskile svjh) poster jævnligt her, han virker seriøs.

Yeps. Han er god. Udbedrede en ridse/bule på min V70. Den er ikke til at se
mere (altså bule/ridse)

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 07-07-06 20:43

"u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:44AE7E59.749F9777@du.kan.finde.den...

> Yeps. Han er god. Udbedrede en ridse/bule på min V70. Den er ikke til at
> se mere (altså bule/ridse)

Der var iøvrigt en test af chipsaway i sidste FDM blad. De var svjh meget
tilfredse med resultatet af en kofangerreparation.

Fra : Peter Pan

Dato : 10-07-06 13:09

Så er den fikset

Det er aldeles umuligt at se, hvor ridsen var.

Reparationstid 2 timer. Mens jeg ventede, fik jeg kaffe samt noget at læse
i. Pris 1500,- incl. moms. Alt i alt en meget tilfredsstillende oplevelse.

Peter