[OT] Hvad er det nu lige T'et i T.Hansen ~
Fra : JSM

Dato : 07-07-06 13:37

Jeg ved godt det er OT men T. Hansen har jo været, og bliver, lystigt
diskuteret her i gruppen.
Jeg mener at kunne huske, at firmaet blev stiftet af en kvinde og startede
med at levere tilbehør til mobiltelefoner og at T'et derfor står for et
pigenavn - Tanja eller Tenna eller noget i den stil. Husker jeg helt galt ?

mvh
Jesper

Fra : JSM

Dato : 07-07-06 13:58

"JSM" <invalid@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at levere tilbehør til mobiltelefoner og at T'et derfor står for et
> pigenavn - Tanja eller Tenna eller noget i den stil. Husker jeg helt galt

Og så besvarer jeg så selv mit eget spørgsmål.
T står for Trine - navnet på ejeren Bent Jensens daværende kæreste, hvis
navn blev brugt fordi han ikke måtte drive forretning ved siden af sit
daværende job.
Fandt oplysningerne her : http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aid=713956/
..

mvh
Jesper

Fra : Preben Andersen

Dato : 07-07-06 15:11

> [...]
> hvis
> navn blev brugt fordi han ikke måtte drive forretning ved siden af sit

Du er dygtig

mvh
Preben

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-07-06 15:36

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Du er dygtig

Han vidste det godt, men skulle lige blære sig *GGG*

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-06 16:35

> T står for Trine - navnet på ejeren Bent Jensens daværende kæreste, hvis
> navn blev brugt fordi han ikke måtte drive forretning ved siden af sit
> [...]

Gift med Trines støresøster? Lyder da som en meget spænden historie...

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Brian

Dato : 07-07-06 21:59

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aid=713956/
>
> Gift med Trines støresøster? Lyder da som en meget spænden historie...

"men det er en helt anden historie.." ;)

Fra : Per O.

Dato : 09-07-06 11:25

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aid=713956/
>
> Gift med Trines støresøster? Lyder da som en meget spænden historie...

det bliver da i familien !

Fra : C. Caspersen

Dato : 08-07-06 10:15

"JSM" <invalid@invalid> skrev i en meddelelse