Daekonline og mail
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 07-07-06 09:33

Hej

Jeg har i mandags kl. 10.30 bestil fire dæk hos daekonline.
Kl.11.00 modtager jeg en ordrebekræftelse, dog uden leveringsdato.
Kl.15.30 modtager jeg en besked om at de ikke kan finde mig i den
elektroniske telefonbog, og de beder mig bekræfte min faktura adresse og
leverings adresse via mail. Det får de så. Leverings adressen er en af deres
montører.
Jeg har sendt to mails hvor jeg beder om en endelig ordrebekræftelse og et
password, men får intet svar.
Jeg er meget i tvivl om jeg overhovedet har bestilt noget.
Har i samme erfaringer med daekonline?

M.v.h
Niels

Fra : Christopher Stein

Dato : 07-07-06 11:01

Niels Jacobsen skrev:
> [...]
> password, men får intet svar.
> Jeg er meget i tvivl om jeg overhovedet har bestilt noget.

jeps..i hvert fald med password og manglende svar på mails..

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 07-07-06 19:29

Niels Jacobsen wrote:
> Jeg har sendt to mails hvor jeg beder om en endelig ordrebekræftelse
> og et password, men får intet svar.
> Jeg er meget i tvivl om jeg overhovedet har bestilt noget.

Så fik jeg endelig et password og en ordrebekræftelse, men desværre ingen
leveringsdato.
Indtil videre ikke nogen særlig positiv oplevelse.

M.v.h
Niels

Fra : fup@j.dk

Dato : 07-07-06 22:24

On Fri, 7 Jul 2006 20:29:03 +0200, "Niels Jacobsen"
<niels.k.jacobsen@oncable.dk> wrote:

> [...]
>leveringsdato.
>Indtil videre ikke nogen særlig positiv oplevelse.

Hvad med en anelse tålmodighed?

Du kan vel ikke forventet varen leveret før du har bestilt den, bare
fordi det er online

Torben

Fra : MK

Dato : 08-07-06 10:20

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Indtil videre ikke nogen særlig positiv oplevelse.

Jeg har købt masser af dæk hos det firma - ofte leveres dækkene
før den nævnte leveringsdato. Iøvrigt kan man selv følge leverancen
via deres track and trace system.

Hvor jeg bor, har Daekonline ovenikøbet selv et værksted, hvor
man bestiller OG får monteret til den pris, der vises på nettet !

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-07-06 12:44

> Hvor jeg bor, har Daekonline ovenikøbet selv et værksted, hvor
> man bestiller OG får monteret til den pris, der vises på nettet !

Og hvor er det??

/Carsten

Fra : MK

Dato : 08-07-06 12:57

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvor er det??

De har deres værksted i Friisgatan, Malmö (etage -1)tdackonline