Brugt bil køb/diverse mangler
Fra : Morten Petersen

Dato : 07-07-06 08:27

Hej

Jeg har købt en brugt bil VW passat 2002 og den er udstyret med Navigation
MCD se link
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45335129

Er der nogle der har erfarninger med denne type? og jeg står ligeledes og
mangler nogle CD med kort over DK, samtidig med det vil jeg gerne have
fundet et armlæn til montering mellen forsæderne. Nogle der har en god ide?

Mvh Morten

Fra : Morten Petersen

Dato : 07-07-06 08:31

"Morten Petersen" <my1153xxx@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangler nogle CD med kort over DK, samtidig med det vil jeg gerne have
> fundet et armlæn til montering mellen forsæderne. Nogle der har en god

Et andet lille spørgsmål, hvor langt ca rækker nøglerne til
fjernbetjentcentrallås? jeg syntes bare jeg skal meget tæt på bilen inden de
virker, og der er isat nye batterier.

Mvh Morten

Fra : Brian

Dato : 07-07-06 14:49

> Et andet lille spørgsmål, hvor langt ca rækker nøglerne til
> fjernbetjentcentrallås? jeg syntes bare jeg skal meget tæt på bilen inden
> de virker, og der er isat nye batterier.

Prøv at holde den mod tindingen, det skulle hjælpe :)