Ny Audi - sur røv
Fra : Henning

Dato : 06-07-06 12:49

Jeg kom lige gennem Landgreven i København. Der holdt en flot, nyere
mørkeblå Audi A6 - på grønne mælkekasser En flok stratenrøvere
havde simpelthen klodset bilen og og snuppet alle fire hjul. Det
eneste positive var dog, at de havde efterladt alle 20 bolte til
hjulene.
Surt at komme tilbage efter en tur i byen og bare kunne kigge på sin
bil Det er trods alt i midten af København - godtnok et
kontorområde, men nogen må ha' set noget alligevel!

Fra : Møller

Dato : 06-07-06 12:53

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
> [...]
> bil Det er trods alt i midten af København - godtnok et
> kontorområde, men nogen må ha' set noget alligevel!

Du tror ikke at det er ejeren der har ville sikre sin bil mod tyveri?

Møller

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-06 13:35

Den Thu, 6 Jul 2006 13:53:22 +0200 sendte "Møller" <My@g2n.dk>
følgende røgsignaler:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
>
>Du tror ikke at det er ejeren der har ville sikre sin bil mod tyveri?

Så skal han dælme passe på at han ikke kommer ned til bilen en morgen
og opdager at mælkekasserne er blevet stjålet og at bilen er klodset
ned på fire Goodyear-dæk i stedet.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : KMH

Dato : 07-07-06 12:53

> Så skal han dælme passe på at han ikke kommer ned til bilen en morgen
> og opdager at mælkekasserne er blevet stjålet og at bilen er klodset
> [...]

Nu er der ved at være langt mellem Puch maxi'erne - så mælkekasser er vel
ikke helt i så høj kurs som de har været. Risikoen er vel egentligt til at
overskue

Kim

Fra : Cyber.

Dato : 06-07-06 18:21

> [...]
> bil Det er trods alt i midten af København - godtnok et
> kontorområde, men nogen må ha' set noget alligevel!

surt de kan være dyre, kender en som ridsede en A8 fælg...pris kr 10.000 for
en ny

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-07-06 11:54

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> wrote in message

> "Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
>
> surt de kan være dyre, kender en som ridsede en A8 fælg...pris kr 10.000
> for en ny

Jeg ridsede en af mine fælge godt og grundigt mod en kansten, 1 stk koster
også 1 arm, men maleren klarede det for 600kr, den er som ny igen :)

Mvh
Jacob